Samobudujący się korporacyjni agenci AI zaprezentowani podczas Symbiosis 4
Druid AI naśladuje funkcjonowanie centrów kompetencji znanych ze świata biznesu, pełniąc rolę „fabryki” automatyzacji z wykorzystaniem AI.
Dzięki tej innowacji, napędzanej przez silnik orkiestracyjny DRUID Conductor, automatyzacja korporacyjna wychodzi poza rozproszone narzędzia w kierunku mierzalnych rezultatów biznesowych, z wbudowanym śledzeniem ROI w każdym procesie.
Realizując swoją misję mającą uczynić AI dostępną dla każdego, Druid AI umożliwia użytkownikom biznesowym współtworzenie inteligentnych agentów poprzez naturalną interakcję — nawet 10-krotnie szybciej — podczas gdy zespoły techniczne mogą skalować wdrożenia w tempie korporacyjnym: ponad 25 agentów miesięcznie, z pełną orkiestracją i kontrolą zgodności.
„Dzięki firmie Druid sztuczna inteligencja naprawdę działa. Rozumuje. Sama się testuje. I dostarcza wyniki, którym można ufać — z wbudowaną przejrzystością, dokładnością i kontrolą” — mówi Joe Kim, CEO Druid AI.
„Firmy mogą wreszcie połączyć technologię, dane oraz wiedzę i doświadczenie ludzi w spójny, inteligentny i rozliczalny system. Mogą więc już dziś przynosić wymierny zwrot z inwestycji, jednocześnie budując innowacje na przyszłość” – podkreśla ekspert.
Ekosystem gotowych do wdrożenia agentów AI
Firma zaprezentowała również Druid Agentic Marketplace — starannie dobrany i zarządzany ekosystem gotowych do wdrożenia agentów AI dla takich sektorów, jak bankowość, opieka zdrowotna, szkolnictwo wyższe czy ubezpieczenia.
Czytaj także: Gość specjalny BankTech 2025 o agentach AI w sektorze finansowym
Przyspieszając uzyskiwanie wymiernych korzyści biznesowych dzięki sztucznej inteligencji, każde rozwiązanie, charakteryzuje się poziomem zarządzania i bezpieczeństwa klasy korporacyjnej i umożliwia bezpośrednie przejście do autonomicznej AI.
Druid AI – marka w nowym wydaniu
Równocześnie z tymi innowacjami firma Druid AI ogłosiła odświeżenie marki oraz identyfikacji wizualnej, podkreślających podejście oparte na dowodach, a nie obietnicach.
Trzy filary, na których opiera się działalność firmy – Kontrola, Precyzja i Rezultaty – odzwierciedlają misję firmy DRUID, zorientowaną na człowieka: sztuczną inteligencję działającą w sposób zrozumiały dla użytkownika, przynoszącą realne efekty biznesowe i poprawiającą jakość życia.
Dzięki ponad 65 nowym funkcjom oraz głębokiej integracji z takimi platformami, jak Genesys, Microsoft, Avaya, Oracle i Salesforce, Druid AI wspiera przedsiębiorstwa w łączeniu sztucznej inteligencji, systemów i danych w jeden inteligentny i spójny ekosystem, w którym każda interakcja tworzy wartość.
Od agencji rządowych USA i narodowych systemów opieki zdrowotnej po globalne telekomy i sieci uniwersyteckie — platforma Agentic AI firmy Druid już teraz obsługuje ponad 100 milionów interakcji miesięcznie.