ING wprowadza zmiany w aplikacji Moje ING

ING wprowadza zmiany w aplikacji Moje ING
Źródło: ING
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
ING Bank Śląski wprowadza zmiany w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. Treści i funkcje będą bardziej personalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Bank chce dzięki temu wzmocnić relacje z klientami i jeszcze bardziej ułatwić im korzystanie z bankowości, czytamy w komunikacie prasowym.

– Personalizacja jest dla nas kluczowa w budowania trwałych relacji z naszymi klientami.

Chcemy, aby na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują.

Dzięki zmianom, które wprowadzamy, Moje ING jest jeszcze bardziej „moje”. Staje się coraz bardziej intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta – powiedział Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Czytaj także: ING nagrodzony w konkursie The Best Annual Report

Klienci chcą kontroli nad nowymi technologiami

Technologia ułatwia życie, z czym zgadza się 93% Polaków. 52% badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72% ważne jest aby nowe technologie oferowały im wybór*.

Projektując nowe rozwiązania warto pamiętać o tym, że klienci potrzebują nie tylko usprawnień, ale również chcą zachować poczucie kontroli.

– Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami.

Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy – to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich – dodała Katarzyna Stawecka, dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.

Czytaj także: Polacy wierzą, że to banki najlepiej chronią ich dane osobowe

Co się zmieni w aplikacji?

Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada ‘23:

Strona logowania w przeglądarce

  • Lepiej widoczne komunikaty bezpieczeństwa
  • Rozwinięta sekcja pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości
  • Klawiatura ekranowa teraz także dla pola loginu (a nie tylko hasła)

Ekran przed zalogowaniem do aplikacji

  • Szybsze logowanie dzięki lepszemu umiejscowieniu przycisku Zaloguj
  • Lepsze dostosowanie funkcji przez klienta do swoich preferencji
  • Aktywne bilety parkingowe i na komunikację miejską widoczne bez logowania

Strona główna bankowości

  • Podzielona na 3 intuicyjne główne sekcje:

    – Moje finanse, w których widać wszystkie produkty finansowe klienta

    – Skróty, dzięki nim można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji

    – Wybrane dla Ciebie: sekcja, w której klient zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty

  • W wersji przeglądarkowej widoczna będzie dodatkowo sekcja Analiza wydatków – to odświeżone podsumowanie budżetu klienta; klient firmowy zobaczy tutaj sekcję Analiza wpływów i wydatków; klient zamożny samodzielnie ją spersonalizuje
  • Możliwość ustawienia przez klienta Skrótów do wybranych usług i dodatków
  • Dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej
  • Łatwiejsze przełączanie się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim.

Więcej tu: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie

***

*Badanie przeprowadzone przez agencję Minds & Roses na zlecenie ING Banku Śląskiego w dniach 21-25 sierpnia 2023 roku metodą CAWI. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 1000 osób w wieku 18-65 lat, korzystających z Internetu oraz usług banków.

Źródło: ING Bank Śląski S.A. / ING