ING wprowadza zmiany w aplikacji Moje ING
– Personalizacja jest dla nas kluczowa w budowania trwałych relacji z naszymi klientami.
Chcemy, aby na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują.
Dzięki zmianom, które wprowadzamy, Moje ING jest jeszcze bardziej „moje”. Staje się coraz bardziej intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta – powiedział Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.
Czytaj także: ING nagrodzony w konkursie The Best Annual Report
Klienci chcą kontroli nad nowymi technologiami
Technologia ułatwia życie, z czym zgadza się 93% Polaków. 52% badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72% ważne jest aby nowe technologie oferowały im wybór*.
Projektując nowe rozwiązania warto pamiętać o tym, że klienci potrzebują nie tylko usprawnień, ale również chcą zachować poczucie kontroli.
– Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami.
Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy – to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich – dodała Katarzyna Stawecka, dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
Czytaj także: Polacy wierzą, że to banki najlepiej chronią ich dane osobowe
Co się zmieni w aplikacji?
Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada ‘23:
Strona logowania w przeglądarce
- Lepiej widoczne komunikaty bezpieczeństwa
- Rozwinięta sekcja pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości
- Klawiatura ekranowa teraz także dla pola loginu (a nie tylko hasła)
Ekran przed zalogowaniem do aplikacji
- Szybsze logowanie dzięki lepszemu umiejscowieniu przycisku Zaloguj
- Lepsze dostosowanie funkcji przez klienta do swoich preferencji
- Aktywne bilety parkingowe i na komunikację miejską widoczne bez logowania
Strona główna bankowości
- Podzielona na 3 intuicyjne główne sekcje:
– Moje finanse, w których widać wszystkie produkty finansowe klienta
– Skróty, dzięki nim można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji
– Wybrane dla Ciebie: sekcja, w której klient zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty
- W wersji przeglądarkowej widoczna będzie dodatkowo sekcja Analiza wydatków – to odświeżone podsumowanie budżetu klienta; klient firmowy zobaczy tutaj sekcję Analiza wpływów i wydatków; klient zamożny samodzielnie ją spersonalizuje
- Możliwość ustawienia przez klienta Skrótów do wybranych usług i dodatków
- Dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej
- Łatwiejsze przełączanie się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim.
Więcej tu: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
***
*Badanie przeprowadzone przez agencję Minds & Roses na zlecenie ING Banku Śląskiego w dniach 21-25 sierpnia 2023 roku metodą CAWI. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 1000 osób w wieku 18-65 lat, korzystających z Internetu oraz usług banków.