„Hipotecznie najbliżej” – nowa kampania reklamowa SGB
Spoty reklamowe emitowane są w stacjach TVN i TVP oraz w telewizji online TVP VOD i TVN Player.
12 września ’25 rozpoczęła się kampania w Internecie, w której SGB wykorzystuje sprawdzone we wcześniejszych działaniach promocyjnych narzędzia Meta, Google oraz Display&Video 360.
O celach najnowszej kampanii banków spółdzielczych SGB mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka marketingu i komunikacji w SGB-Banku:
– Każdy marzy o swoim miejscu – dla jednych to przestronny ogród i cisza, dla innych mieszkanie w sercu miasta. Wiemy, że klienci chcą, aby kredyt hipoteczny był nie tylko korzystny, ale też łatwo dostępny i dopasowany do ich potrzeb.

W bankach spółdzielczych SGB każdy kredyt można znaleźć „uszyty na miarę”. Co najważniejsze – banki są naprawdę blisko, w Twojej okolicy, gotowe ułatwić realizację planów mieszkaniowych.
W kampanii podkreślamy tę bliskość i indywidualne podejście, bo dzięki nim marzenia mieszkaniowe stają się łatwiejsze do spełnienia.
Czytaj także: Banki spółdzielcze rozpoczęły pilotaż usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile
Banki spółdzielcze SGB są hipotecznie najbliżej
Warto podkreślić, że zdaniem wielu analityków nadal bardziej opłaca się kupić mieszkanie na kredyt niż wynajmować. Rata kredytu jest często niższa niż koszt wynajmu mieszkania czy domu.
Dzięki odpowiednio dobranym narzędziom reklamowym SGB zamierza dotrzeć do odbiorców, którzy znajdują się w zasięgu działania banków spółdzielczych Zrzeszenia.
Reklama zachęca klientów, by odwiedzili bank spółdzielczy w swojej okolicy, porozmawiali z doradcami i sprawdzili, jaką ofertę mogą w nim otrzymać.
Spot silnie podkreśla, że banki spółdzielcze SGB są hipotecznie najbliżej.
Więcej na temat kampanii i oferty można znaleźć na stronie takaroznica.sgb.pl