Flying Bisons zwiększy zatrudnienie o 40%, otworzy biuro w Arabii Saudyjskiej
Ponadto, międzynarodową ekspansję Flying Bisons na rynkach bliskowschodnich ma wspomóc zatrudniony w lipcu 2023 roku na stanowisku business development managera i digital advisora Piotr Wojciuk, podano.
Flying Bisons: 200 projektów dla przeszło 100 klientów
„Zaczęliśmy od zbudowania mocnej pozycji Flying Bisons na rodzimym rynku. Po pierwszym roku działalności w 2016, realizując projekty z zakresu UX i CX Design oraz wspierając klientów w procesie Digital Transformation & Acceleration, osiągnęliśmy przychód 497 322 zł. W 2021 był to już poziom ponad 6 milionów zł, przy EBITDA w wysokości 1 374 643 zł.
Na koniec 2023 r. spodziewamy się, że przychód Flying Bisons przekroczy 27 mln zł i około 10 mln zł EBIDTA (to dane na podstawie podpisanych kontraktów)” – powiedział założyciel i członek zarządu Flying Bisons Łukasz Kowalski, cytowany w komunikacie.
CEO Flying Bisons Kamil Tatol wskazał, że do tej pory firma zrealizowała ponad 200 projektów dla przeszło 100 klientów, takich jak PwC, McDonald’s, Play, Coca-Cola, Grupa Żywiec, Canal+, Huawei, Loreal, NC+, Mastercard czy Biedronka.
„Co istotne, jesteśmy przykładem firmy, która zbudowała swój sukces bez zewnętrznego wsparcia. Od samego początku finansujemy swoją działalność w 100% z własnych środków” – podkreślił CEO.
„Obecnie we Flying Bisons pracuje 100 specjalistów i specjalistek. Tylko w III. kwartale 2023 roku szeregi spółki wzmocniło 20 nowych osób. Do końca 2023 r. firma planuje zatrudnienie kilkunastu kolejnych, w tym 5 w Arabii Saudyjskiej” – czytamy w komunikacie.
Czytaj także: Płatności mobilne bez banków?>>>
Arabia Saudyjska: kontrakt Flying Bisons z Takamol Holding
Wynika to z faktu, że w lipcu br. spółka podpisała kontrakt na świadczenie usług z saudyjskim podmiotem rządowym Takamol Holding, realizującym działania dla ministerstw, w tym m.in. resortu pracy. Z tego względu Flying Bisons planuje jeszcze w tym roku otwarcie w tym kraju swojego stacjonarnego biura.
„Kwestia organizacji przestrzeni biurowej w danym kraju oraz zatrudnienie pracowników danej narodowości to naszym zdaniem priorytetowy krok na drodze ku międzynarodowej ekspansji. Jest to zdecydowane ułatwienie, zwłaszcza w kontekście ewentualnych różnic kulturowych. Pracownik, który wychował się i żyje w konkretnym kraju – w tym przypadku w Arabii Saudyjskiej – rozumie mechanizmy obyczajowe, prawne czy też organizacyjne oraz jest cennym wsparciem w organizacji codziennej pracy” – wyjaśnił Kamil Tatol.
„Flying Bisons od samego założenia w 2016 roku jest firmą nastawioną na skalowanie biznesu poza Polską oraz ekspansję zagraniczną. Naszą ambicją jest ekspansja w Europie Zachodniej oraz na Bliskim Wschodzie.
Należy pamiętać, że wyjście poza granice kraju często motywowane jest dodatkowym przychodem – nierzadko na zupełnie innej marży” – podsumował Łukasz Kowalski.
***
Flying Bisons to polska firma doradcza, działająca w obszarze digital, która zrealizowała do tej pory ponad 200 projektów z zakresu UX i CX Design w Polsce i na świecie dla przeszło 100 klientów, wspierając ich w procesie Digital Transformation & Acceleration.