Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB? – wystartowała kolejna kampania SGB
Nowa kampania, która została zrealizowana razem z agencją reklamową GPD Agency oraz GPD Studio, potrwa do końca czerwca 2024 roku.
Spot – w pełnej 30’’ wersji, skrót 15’’ oraz trzy skróty internetowe 6’’ – można zobaczyć w telewizji (TVP i TVN), Internecie, TVP VOD, TVN Player i Polsat Box.
Reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.
Czytaj także: Prezes SGB-Bank o popycie na kredyt inwestycyjny
Wsparcie SGB dla lokalnych firm
W spotach reklamowych znana z wcześniejszych kampanii dziennikarka spotyka się tym razem z przedsiębiorcami.
Na zadane przez nią pytanie: „Dlaczego przedsiębiorcy wybierają banki spółdzielcze SGB?” – odpowiadają bohaterowie spotu, którzy cenią je za to, że znają potrzeby lokalnych przedsiębiorców, wspierają inwestycje blisko i daleko oraz mają doradców na których mogą liczyć.
Film można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube
Czytaj także: Współpraca Spółdzielczej Grupy Bankowej z Izbą Rolniczą Województwa Łódzkiego
Dobrze dbać o siebie nawzajem
– Kampania dla przedsiębiorców pokazuje, jak ważni dla nas są ludzie i relacje, które budujemy w lokalnych społecznościach, ale też biznes, który wspieramy.
Zgodnie z hasłem: „Dobrze dbać o siebie nawzajem” – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.
– Właśnie z uwagi na to jak ważne są dla nas relacje, doceniamy to, że kolejny projekt udaje nam się realizować z tym samym zespołem.
Bo dobre relacje to dobre zrozumienie i ogromny komfort pracy. Bo że też świetne efekty, to już Państwo zobaczą sami – dodaje Ewelina Ignaczak.
Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja spotu oraz sesja foto. Do stworzenia spotu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia AI.
Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl