Czym są podcasty biznesowe i dlaczego warto je nagrywać?

Czym są podcasty biznesowe i dlaczego warto je nagrywać?
Fot. stock.adobe.com / daviles
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jakie korzyści przynosi nagrywanie podcastów biznesowych i jak stworzyć podcast – to temat kolejnego artykułu poradniczego w Akademii Przedsiębiorcy na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Czym się różni podcast od audycji radiowej i kto oraz w jakich okolicznościach go najczęściej słucha, o tym piszą eksperci Akademii Przedsiębiorcy.

Ich zdaniem podcast to doskonałe narzędzie uzupełniające działania promocyjne i marketingowe firmy. Jest ono bardzo chętnie wykorzystywane przez odbiorców np. podczas jazdy samochodem czy w czasie joggingu.

Jak nagrać, jak zmontować?

W jaki sposób nagrać podcast, jakie są potrzebne narzędzia i w jakich warunkach powinien być nagrywany, to tylko niektóre z pytań, na które udzielają odpowiedzi eksperci na stronach Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Wyjaśniają także, jak należy montować podcast, doradzają jaki program do montażu wybrać. Wskazują również platformy i media internetowe, na których warto umieścić  linki do danego podcastu.

Potrzebna promocja podcastu

Eksperci doradzają co zrobić, aby potencjalni odbiorcy dowiedzieli się o istnieniu wyprodukowanego podcastu, i aby byli zainteresowani jego wysłuchaniem.

Więcej informacji w artykule Podcast w biznesie – kiedy warto nagrywać?

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB