Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Forum Bankowe 2026
24-25 lutego 2026 r.
Pozostało:
65dni
16godzin
45minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
86dni
16godzin
45minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego

Credit Agricole Bank Polska otworzył swoją flagową placówkę w Warszawie

23.01.2024 15:48 mb | BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Credit Agricole Bank Polska otworzył swoją flagową placówkę w Warszawie
Źródło: Credit Agricole
Credit Agricole otworzył w Warszawie swoją pierwszą placówkę flagową. Będzie to miejsce w dobrym klimacie, inspirowane naturą, w którym klient i jego potrzeby zawsze są w centrum uwagi, poinformował Bank.

Przestrzeń nowej placówki jest wyjątkowa, tak jak i jej lokalizacja. Można ją znaleźć na parterze The Warsaw Hub – jednego z najnowszych i najnowocześniejszych biurowców w biznesowym centrum Warszawy, przy rondzie Ignacego Daszyńskiego 2a. W budynku mieszczą się siedziby wielu znanych firm i start-upów.

– Tak jak cały The Hub, nasza nowa placówka zaprojektowana jest na bazie koła i podzielona na zaokrąglone przestrzenie. Obłe są też kształty mebli, a ekrany digital – zakrzywione. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i winylowe tapety na ścianach.

To wszystko tworzy przytulną i przyjazną atmosferę, w której chce się przebywać i rozmawiać o ważnych finansowych sprawach – mówi Beata Borucka, menedżerka ds. komunikacji na rynkach lokalnych.

Wyjątkowym elementem wystroju placówki jest tężnia solankowa umieszczona w samym centrum lokalu. Drewniana konstrukcja wypełniona gałązkami tarniny, po których spływa roztwór wody z solą, działa jak filtr: usuwa zanieczyszczenia powietrza i równocześnie je nawilża. Tężnia otoczona jest wysoką na 3,3 m „zieloną” ścianą z żywymi roślinami.

Wokół, w miękkich, wygodnych fotelach, klienci mogą oczekiwać na swoją rozmowę z doradcą. Mogą się tam napić kawy lub herbaty, albo poczytać gazetę.

Czytaj także: Horyzonty Bankowości 2022 | Nasz klient, nasz pan

Klient w epicentrum Credit Agricole

Centralna strefa placówki nazywana jest „epicentrum”. Nie tylko dlatego, że znajduje się w środku lokalu, ale również symbolizuje pełne skupienie na potrzebach klienta.

– Chcemy, żeby klient czuł tę spójność: wyjątkowe wnętrze i wyjątkowa kultura obsługi w wyjątkowym Banku – podkreśla Beata Borucka.

Koncepcja nowej placówki jest spójna z podejściem do obsługi klientów w Credit Agricole. Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom najlepsze rozwiązania, jakich ci potrzebują, a także doradzać i edukować.

– Naszą filozofię działania można określić prostym zdaniem: tworzymy nowoczesny bank skupiony na człowieku i łączymy empatię naszych pracowników z nowoczesnymi technologiami.

Jak wynika z badań CRI już teraz jesteśmy mocni w relacjach. Wiemy, że doradcy potrafią je zbudować i utrzymywać. Nowa placówka pokaże, że potrafimy również wykorzystywać inteligentną technikę dla korzyści klientów – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Czytaj także: Nowoczesny Bank Spółdzielczy | BANK I KLIENT | Z bankiem spółdzielczym na właściwych torach

Nowa flagowa placówka Credit Agricole w Warszawie
Źródło: Credit Agricole

Bank pamięta o osobach z niepełnosprawnościami

Lokal jest oczywiście w pełni przystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami.

Swobodnie wjadą do niego osoby na wózkach, wszystkie urządzenia samoobsługowe wyposażone są w pady dla niewidomych, a niedosłyszący klienci mogą korzystać ze stanowiska obsługi wyposażonego w pętlę indukcyjną.

– Placówka flagowa jest wizytówką całej naszej sieci sprzedaży. Dlatego przy jej projektowaniu nie mogliśmy sobie pozwolić na żadne kompromisy. Wybraliśmy rozwiązania, które najlepiej służą komfortowi klientów, a równocześnie wpisują się w filozofię banku skupionego na człowieku i podkreślają nasze pro-środowiskowe zaangażowanie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i jestem pewna, że nasi klienci też pokochają to miejsce – mówi Beata Matuszewska, starszy architekt.

Credit Agricole troszczy się też o środowisko

Troska o dobry klimat w nowej placówce nie jest przypadkowym konceptem. Działania na rzecz klimatu i gospodarki niskoemisyjnej są jednym z założeń strategicznych banku.

Według badania agencji Minds&Roses z listopada 2022 roku – Credit Agricole jest najczęściej wskazywanym bankiem, który troszczy się o środowisko. To m.in. zasługa kampanii edukacyjnej #mniejplastiku, którą Bank prowadzi od 2020 r. 

Koncepcję wystroju placówki flagowej Credit Agricole przygotowało studio projektowania wnętrz Musu, które od 2006 r. zapewnia profesjonalne usługi w zakresie aranżacji i realizacji lokali komercyjnych: biur, sklepów, hoteli, restauracji, siłowni, placówek medycznych itp.

Nowa flagowa placówka Credit Agricole w Warszawie
Źródło: Credit Agricole
Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
bank i klientBankiBeata BoruckaBeata MatuszewskaCredit Agricole Bank Polska S.A.Damian RaganESG / Environmental, Social and corporate GovernanceKlientocentryzmOchrona środowiskaOddziały / PlacówkiOsoby z niepełnosprawnościamiStudio MusuThe Warsaw HUB
Autor mb
Źródło BANK.pl
Partner działu
Fundacja Polska Bezgotówkowa

Polecamy

Bartłomiej Getlich | Źródło: Bank.pl
Technologie i innowacje
Banki operatorami infrastruktury krytycznej państwa
Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców

Najnowsze

Visa
Technologie i innowacje
AI zmienia oblicze globalnej walki z oszustwami – czy banki nadążą za tymi zmianami?
Pieniądze na tle wykresów inwestycyjnych
Z rynku finansowego
Retail Investment Strategy coraz bliżej uchwalenia
Kurier
Z rynku finansowego
Zaległe zobowiązania branży pocztowej i kurierskiej w październiku ’25 nareszcie spadły o 8,4 proc. r/r
wirtualny obraz twarzy-sztucznej inteligencji, napis AI
Technologie i innowacje
UiPath i AGH podpisują strategiczną umowę współpracy na rzecz rozwoju kompetencji w zakresie AI i automatyzacji
smartfon z BLIKIEM
Cyberbezpieczeństwo
AI chroni, BLIK dominuje w świątecznych zakupach Polaków
książki, kula z flagą Korei Płd. , biret studenta
ESG
Edukacja – filar południowokoreańskiego sukcesu
Christine Lagarde
Z rynku finansowego
Stopy EBC bez zmian
Przelewy w okresie świąteczno-noworocznym, KIR
Z rynku finansowego
Jak przelać pieniądze w okresie świąteczno-noworocznym 2025/2026?

Zobacz także

Monika Rozbicka-Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking, VeloBank
Z rynku finansowego
Liczba klientów zamożnych w Polsce rośnie szybciej niż w większości krajów Europy
BBVA,
Z rynku finansowego
BBVA stawia na wykup akcji po fiasku przejęcia Sabadella
Przemysław Barankiewicz, dyrektor Finax, firmy inwestycyjnej, będącej pierwszym i największym dostawcą OIPE w Europie.
Z rynku finansowego
UE proponuje reformę OIPE. Celem zwiększenie liczby oszczędzających, ale i dostawców
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}