BLIK bez kodu zapewnia szybsze płatności klientom VeloBanku

BLIK bez kodu zapewnia szybsze płatności klientom VeloBanku
Źródło: VeloBank
Klienci VeloBanku, lubiący wirtualne zakupy, docenią możliwość dokonywania jeszcze wygodniejszych płatności dzięki swojej aplikacji mobilnej. Już teraz nowa funkcja BLIK bez kodu pozwoli jednym kliknięciem potwierdzić płatność w ulubionym sklepie lub przeglądarce internetowej, bez konieczności każdorazowego wpisywania kodu BLIK, poinformował Bank.

Cyfrowe zakupy i płatności to coraz częściej codzienność dla większości z nas. Od 4 czerwca ’24 w VeloBanku są one jeszcze szybsze i wygodniejsze.

Wdrożona funkcja BLIK bez kodu pozwala zapamiętać w aplikacji mobilnej ulubione sklepy internetowe, strony na jakich dokonujemy płatności za usługi, a nawet najchętniej używaną przeglądarkę www, by w przyszłości skrócić proces potwierdzenia zapłaty do jednego kliknięcia.

To oznacza, że nie trzeba będzie nawet wpisywać kodu BLIK w trakcie transakcji.

Czytaj także: ING Bank Śląski: BLIK bez kodu w aplikacji mobilnej dla biznesu

BLIK bez kodu w praktyce e-commerce

Jak to wygląda w praktyce? W trakcie dokonywania płatności BLIK należy zapamiętać sklep lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku.

Przy kolejnych zakupach wystarczy wybrać płatność BLIK i potwierdzić klikając „Zapłać”. Nowa funkcja przeniesie nas wprost do appki VeloBanku, na ekranie której należy potwierdzić chęć zapłaty za zamówienie.

– BLIK bez kodu to kolejny krok, by nasi klienci żyli wygodniej i cieszyli się codziennością Świata Bardziej Velo. Od początku wdrażamy maksymalnie proste funkcje w kanałach zdalnych, by bankowanie było jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne.

Wyeliminowanie potrzeby każdorazowego wpisywania kodu BLIK przy płatności to duży krok naprzód i potwierdzenie dobrej współpracy z Polskim Standardem Płatności, operatorem BLIKA.

Niedawno odsłoniliśmy BLIK Płacę Później, teraz czas na kolejną nowość. To pokazuje naszą umiejętność budowania silnych sojuszy z dostawcami wartościowych dla klientów usługzaznacza Marta Dałkiewicz, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Czytaj także: Raport Specjalny | Technologie Bankowe | O tych rozwiązaniach niedługo usłyszymy

BLIK w telefonie zapewnia płacenie BLIKIEM bez kodu

Aby cieszyć się wygodnymi płatnościami trzeba mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie.

Usługa BLIK bez kodu na razie jest dostępna w wybranych sklepach oraz dla wybranych przeglądarek internetowych.

– BLIK to nowoczesne płatności mobilne, które gwarantują wygodę, szybkość i bezpieczeństwo.

Płacenie BLIKIEM bez kodu, to jeszcze lepsze doświadczenie płatnicze.

Dzięki wdrożeniu tej funkcji, klienci VeloBanku mogą prościej i bardziej intuicyjnie płacić w Internecie.

Mamy nadzieję, że to udogodnienie spotka się z uznaniem i stanie się popularne wśród użytkowników BLIKA w aplikacji VeloBanku – mówi Marcin Waldowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w BLIKU.

Czytaj także: Na ERLI płatności z BLIKIEM bez kodu

Źródło: VeloBank