BLIK bez kodu zapewnia szybsze płatności klientom VeloBanku

BLIK bez kodu zapewnia szybsze płatności klientom VeloBanku
Źródło: VeloBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci VeloBanku, lubiący wirtualne zakupy, docenią możliwość dokonywania jeszcze wygodniejszych płatności dzięki swojej aplikacji mobilnej. Już teraz nowa funkcja BLIK bez kodu pozwoli jednym kliknięciem potwierdzić płatność w ulubionym sklepie lub przeglądarce internetowej, bez konieczności każdorazowego wpisywania kodu BLIK, poinformował Bank.

Cyfrowe zakupy i płatności to coraz częściej codzienność dla większości z nas. Od 4 czerwca ’24 w VeloBanku są one jeszcze szybsze i wygodniejsze.

Wdrożona funkcja BLIK bez kodu pozwala zapamiętać w aplikacji mobilnej ulubione sklepy internetowe, strony na jakich dokonujemy płatności za usługi, a nawet najchętniej używaną przeglądarkę www, by w przyszłości skrócić proces potwierdzenia zapłaty do jednego kliknięcia.

To oznacza, że nie trzeba będzie nawet wpisywać kodu BLIK w trakcie transakcji.

Czytaj także: ING Bank Śląski: BLIK bez kodu w aplikacji mobilnej dla biznesu

BLIK bez kodu w praktyce e-commerce

Jak to wygląda w praktyce? W trakcie dokonywania płatności BLIK należy zapamiętać sklep lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku.

Przy kolejnych zakupach wystarczy wybrać płatność BLIK i potwierdzić klikając „Zapłać”. Nowa funkcja przeniesie nas wprost do appki VeloBanku, na ekranie której należy potwierdzić chęć zapłaty za zamówienie.

– BLIK bez kodu to kolejny krok, by nasi klienci żyli wygodniej i cieszyli się codziennością Świata Bardziej Velo. Od początku wdrażamy maksymalnie proste funkcje w kanałach zdalnych, by bankowanie było jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne.

Wyeliminowanie potrzeby każdorazowego wpisywania kodu BLIK przy płatności to duży krok naprzód i potwierdzenie dobrej współpracy z Polskim Standardem Płatności, operatorem BLIKA.

Niedawno odsłoniliśmy BLIK Płacę Później, teraz czas na kolejną nowość. To pokazuje naszą umiejętność budowania silnych sojuszy z dostawcami wartościowych dla klientów usługzaznacza Marta Dałkiewicz, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Czytaj także: Raport Specjalny | Technologie Bankowe | O tych rozwiązaniach niedługo usłyszymy

BLIK w telefonie zapewnia płacenie BLIKIEM bez kodu

Aby cieszyć się wygodnymi płatnościami trzeba mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie.

Usługa BLIK bez kodu na razie jest dostępna w wybranych sklepach oraz dla wybranych przeglądarek internetowych.

– BLIK to nowoczesne płatności mobilne, które gwarantują wygodę, szybkość i bezpieczeństwo.

Płacenie BLIKIEM bez kodu, to jeszcze lepsze doświadczenie płatnicze.

Dzięki wdrożeniu tej funkcji, klienci VeloBanku mogą prościej i bardziej intuicyjnie płacić w Internecie.

Mamy nadzieję, że to udogodnienie spotka się z uznaniem i stanie się popularne wśród użytkowników BLIKA w aplikacji VeloBanku – mówi Marcin Waldowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w BLIKU.

Czytaj także: Na ERLI płatności z BLIKIEM bez kodu

Źródło: VeloBank