Banki z grupy SGB z aplikacją dla dzieci poniżej 13. roku życia
Już wkrótce w bankach spółdzielczych SGB dostępne będzie konto dla dziecka nawet poniżej 13. roku życia.
Do tego:
- założenie konta z poziomu aplikacji SGB Mobile lub w placówce banku,
- cztery nowoczesne wizerunki karty VISA i Mastercard Junior do wyboru,
- BRAK OPŁAT za prowadzenie konta i karty,
- karta Junior i płatności BLIK nawet dla sześciolatka.
To idealna oferta dla tych rodziców, którzy chcą wprowadzić dzieci w świat bankowości, także tej mobilnej. Jednocześnie zachowują oni kontrolę zarówno nad finansami, jak i wydatkami swoich dzieci.
Banki spółdzielcze SGB gwarantują młodym klientom automatyczną zmianę tego konta na „Takie konto proste” po ich wejściu w pełnoletność.
Jakie są najważniejsze cechy SGB Junior?
„Takie konto spoko” to propozycja dla młodych klientów, zapewniająca jednocześnie ich rodzicom kontrolę nad wydatkami i operacjami wykonywanymi przez dziecko.
Po udostępnieniu oferty przez bank – będzie mogło założyć z pomocą rodzica każde dziecko poniżej 18. roku życia.
W tym celu może skorzystać z aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej SGB24 lub odwiedzić jedną z placówek bankowych.
Aktywacja konta – to nowość – będzie dokonywana przy użyciu kodu QR w aplikacji SGB Mobile, która na potrzeby młodych użytkowników zyskuje nowy wygląd.
Dziecko może wybrać własny avatar, ustawić kolorystykę (w tym tryb ciemny) i spersonalizować wygląd pulpitu (skróty szybkich akcji i widżety).
Po aplikacji oprowadzi go maskotka: sprytny i pełen uroku lisek Sol.
Dziecko korzysta z aplikacji, a rodzic dyskretnie sprawuje kontrolę w Panelu rodzica, w którym może:
- podejrzeć saldo rachunku,
- śledzić historię transakcji,
- zarządzać limitami dla kart i BLIKA,
- akceptować przelewy dla dzieci poniżej 13 roku życia.
Najpierw pilotaż, wkrótce pełne wdrożenie
Zapowiadana przez SGB w strategii „Otwieramy przyszłość” nowa oferta dla młodych klientów bankowości spółdzielczej oparta została o istniejącą aplikację SGB Mobile.
W wersji dla dzieci i młodzieży zyska ona nowy, atrakcyjny wygląd.
Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż, w którym pracownicy banków spółdzielczych SGB wraz ze swoimi dziećmi będą testować aplikację i jej nowe funkcjonalności. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia ‘23.
– Nie ukrywam, że jesteśmy podekscytowani tym wdrożeniem – przyznaje Mirosław Skiba, prezes zarządu SGB-Banku SA.
– Z jednej strony jest to kolejny, bardzo ważny element naszej strategii, a z drugiej początek fascynującej podróży w nieznane. Wierzymy, że młodzi ludzie dostrzegą w ten sposób bank lokalny. Ten „ich” bank, położony całkiem blisko, przyjazny, nowoczesny, napędzany przez lokalną społeczność i sprzyjający jej rozwojowi.
Dla nas to również wejście w zupełnie nowy segment odbiorców – inna musi być komunikacja usług, inna oferta, nietuzinkowe i pełne zaskoczeń propozycje. Młodzi są bardzo wymagający, ale chcę zapewnić, że banki spółdzielcze SGB sprostają tym wymaganiom – podkreśla prezes Mirosław Skiba.
Bankowcy z SGB cały czas pracują nad ulepszaniem funkcjonalności aplikacji dla młodych klientów.
W kolejnych krokach uruchomimy:
- prośbę o przelew BLIK,
- funkcję skarbonki (oszczędzania),
- możliwość doładowania telefonu,
- e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą.