Banki z grupy SGB z aplikacją dla dzieci poniżej 13. roku życia

Banki z grupy SGB z aplikacją dla dzieci poniżej 13. roku życia
Źródło: SGB-Bank
Banki spółdzielcze SGB rozpoczynają pilotaż nowej oferty skierowanej do osób młodych i… bardzo, bardzo młodych. Ofertę będzie mógł wdrożyć każdy bank, który posiada aplikację SGB Mobile.

Już wkrótce w bankach spółdzielczych SGB dostępne będzie konto dla dziecka nawet poniżej 13. roku życia.

Do tego:

  • założenie konta z poziomu aplikacji SGB Mobile lub w placówce banku,
  • cztery nowoczesne wizerunki karty VISA i Mastercard Junior do wyboru,
  • BRAK OPŁAT za prowadzenie konta i karty,
  • karta Junior i płatności BLIK nawet dla sześciolatka.

To idealna oferta dla tych rodziców, którzy chcą wprowadzić dzieci w świat bankowości, także tej mobilnej. Jednocześnie zachowują oni kontrolę zarówno nad finansami, jak i wydatkami swoich dzieci.

Banki spółdzielcze SGB gwarantują młodym klientom automatyczną zmianę tego konta na „Takie konto proste” po ich wejściu w pełnoletność.

Jakie są najważniejsze cechy SGB Junior?

„Takie konto spoko” to propozycja dla młodych klientów, zapewniająca jednocześnie ich rodzicom kontrolę nad wydatkami i operacjami wykonywanymi przez dziecko.

Po udostępnieniu oferty przez bank – będzie mogło założyć z pomocą rodzica każde dziecko poniżej 18. roku życia.

W tym celu może skorzystać z aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej SGB24 lub odwiedzić jedną z placówek bankowych.

Aktywacja konta – to nowość – będzie dokonywana przy użyciu kodu QR w aplikacji SGB Mobile, która na potrzeby młodych użytkowników zyskuje nowy wygląd.

Dziecko może wybrać własny avatar, ustawić kolorystykę (w tym tryb ciemny) i spersonalizować wygląd pulpitu (skróty szybkich akcji i widżety).

Po aplikacji oprowadzi go maskotka: sprytny i pełen uroku lisek Sol.

Dziecko korzysta z aplikacji, a rodzic dyskretnie sprawuje kontrolę w Panelu rodzica, w którym może:

  • podejrzeć saldo rachunku,
  • śledzić historię transakcji,
  • zarządzać limitami dla kart i BLIKA,
  • akceptować przelewy dla dzieci poniżej 13 roku życia.

Najpierw pilotaż, wkrótce pełne wdrożenie

Zapowiadana przez SGB w strategii „Otwieramy przyszłość” nowa oferta dla młodych klientów bankowości spółdzielczej oparta została o istniejącą aplikację SGB Mobile.

W wersji dla dzieci i młodzieży zyska ona nowy, atrakcyjny wygląd.

Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż, w którym pracownicy banków spółdzielczych SGB wraz ze swoimi dziećmi będą testować aplikację i jej nowe funkcjonalności. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia ‘23.

– Nie ukrywam, że jesteśmy podekscytowani tym wdrożeniem – przyznaje Mirosław Skiba, prezes zarządu SGB-Banku SA.

– Z jednej strony jest to kolejny, bardzo ważny element naszej strategii, a z drugiej początek fascynującej podróży w nieznane. Wierzymy, że młodzi ludzie dostrzegą w ten sposób bank lokalny. Ten „ich” bank, położony całkiem blisko, przyjazny, nowoczesny, napędzany przez lokalną społeczność i sprzyjający jej rozwojowi.

Mirosław Skiba

Dla nas to również wejście w zupełnie nowy segment odbiorców – inna musi być komunikacja usług, inna oferta, nietuzinkowe i pełne zaskoczeń propozycje. Młodzi są bardzo wymagający, ale chcę zapewnić, że banki spółdzielcze SGB sprostają tym wymaganiom – podkreśla prezes Mirosław Skiba.

Bankowcy z SGB cały czas pracują nad ulepszaniem funkcjonalności aplikacji dla młodych klientów.

W kolejnych krokach uruchomimy:

  • prośbę o przelew BLIK,
  • funkcję skarbonki (oszczędzania),
  • możliwość doładowania telefonu,
  • e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą.

Czytaj także: Konferencja ryzyka w Zrzeszeniu SGB. Technologia w zarządzaniu ryzykiem

Źródło: BANK.pl