Artykuły ze źródła: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB

Logo Fundacji Polska Bezgotówkowa
Bezgotówkowo

Już pół miliona terminali zainstalowanych dzięki Fundacji Polska Bezgotówkowa

Fundacja Polska Bezgotówkowa, która powstała jako wspólna inicjatywa sektora prywatnego i publicznego, od początku swojej działalności realizuje działania
w zakresie rozwoju płatności bezgotówkowych w Polsce. Do tej pory do Programu przystąpiło ponad 360 tys. podmiotów, u których zainstalowano ponad 500 tys. terminali płatniczych. Za pośrednictwem zainstalowanych terminali wykonano od początku Programu 850 mln transakcji na łączną kwotę blisko 48 mld złotych. Wśród beneficjentów Fundacji są przedsiębiorcy, profesjonaliści, instytucje publiczne i związki wyznaniowe.

Logo Fundacji Polska Bezgotówkowa
Bezgotówkowo

Polska Bezgotówkowa: ponad 63 proc. terminali płatniczych z programu trafiło do mniejszych miejscowości

Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała, że spośród ponad 407 tys. terminali zainstalowanych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa do końca czerwca 2021 r., ponad 63 proc. trafiło do miejscowości poniżej 100 tys. mieszkańców. Wśród nich największą liczbą terminali zainstalowanych w ramach Programu mogą pochwalić się powiaty: pucki, tatrzański i kołobrzeski.

BANK 2021/07

Bankowość i Finanse | Obrót Bezgotówkowy | Cztery udane lata funkcjonowania Polski Bezgotówkowej

Program Polska Bezgotówkowa został bardzo dobrze przyjęty przez rynek. Widzimy zarówno zainteresowanie przedsiębiorców, jak i aktywną dystrybucję terminali płatniczych przez agentów rozliczeniowych. Po prawie czterech latach od faktycznego startu, liczba urządzeń zainstalowanych i sfinansowanych przez Fundację przekroczyła 400 tys. To bardzo dobry wynik, który daje ogromną satysfakcję wszystkim twórcom i uczestnikom naszej inicjatywy. Na półmetku Programu warto dokonać podsumowania i nakreślić nowe pespektywy.

Kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa
Bezgotówkowo

Płatności bezgotówkowe są dla każdego, Fundacja Polska Bezgotówkowa z kolejną kampanią reklamową

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję oraz Internet, czytamy w wydanym komunikacie FPB.

STRONA 8 Z 11