Amazon: w nowo uruchomionej polskiej wersji sklepu zapłacisz BLIKIEM
Klienci mogą zapłacić BLIKIEM od samego początku obecności globalnej platformy Amazon na polskim rynku. Dla BLIKA to kolejny ważny globalny partner e-commerce.
Klienci mogą zapłacić BLIKIEM od samego początku obecności globalnej platformy Amazon na polskim rynku. Dla BLIKA to kolejny ważny globalny partner e-commerce.
W czasach izolacji społecznej oraz bezkontaktowych dostaw, Uber Eats uruchamia nowy sposób płatności na swojej platformie. Klienci mogą już opłacić swoje zamówienia za pośrednictwem BLIKA. Użytkownicy, którzy zdecydują się wypróbować nowy system płatności, mogą liczyć na darmową dostawę.
Klienci stacji paliw pod marką ORLEN mogą już płacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze BLIKIEM, korzystając z aplikacji ORLEN VITAY. Taki sposób zakupu paliw zwiększa bezpieczeństwo w czasie pandemii.
Od lipca do września br. użytkownicy BLIKA zrealizowali 110 mln transakcji, a od początku roku blisko 300 mln. Na koniec września z BLIKA aktywnie korzystało 6 mln użytkowników, czyli ponad pół miliona więcej niż w kwartał wcześniej. Łączna wartość zrealizowanych transakcji w trzecim kwartale wyniosła 14,6 mld zł. Choć wciąż królują zakupy w internecie, to wyraźnie rośnie popularność przelewów na numer telefonu BLIK.
Użytkownicy BLIKA mogą za jego pomocą doładować konto Apple ID i płacić za treści z Apple Store
Klienci Banku Pocztowego korzystający z aplikacji mobilnej EnveloBank uzyskali dostęp do systemu płatności mobilnych BLIK. Bank poszerza tym samym swoją ofertę o cieszący się coraz większą popularnością sposób płatności.
Nie tylko liczba, ale i wartość transakcji opłaconych BLIKIEM w internecie poszybowała do góry w związku z pandemią. W drugim kwartale tego roku użytkownicy zrobili nim zakupy o wartości 8,58 mld zł. Dla porównania – w tym samym czasie kartami wydano 5 mld.
Już 8 milionów osób zarejestrowało swój numer telefonu, aby odbierać natychmiastowe przelewy na telefon BLIK. W ten sposób można odbierać i wysyłać pieniądze w czasie rzeczywistym bez względu na to, w jakim banku konto ma nadawca i odbiorca płatności.
BLIK będzie dostępny na platformie jako kolejna metoda płatności – nowa funkcjonalność pojawi się w okresie letniej wyprzedaży na AliExpress.
Pod hasłem „Zachowaj zdrowy dystans” BLIK promuje inicjatywę #shopsharing, czyli robienie zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczanie się za zakupy bezgotówkowo – za pomocą usługi przelew na numer telefonu.
Firmy ubezpieczeniowe coraz śmielej inwestują w cyfryzację oraz nowoczesne, mobilne metody płatności. Generali udostępniło właśnie płatności BLIKIEM w sieci agencyjnej współpracującej z ubezpieczycielem. Klienci mogą zapłacić w ten sposób za każde ubezpieczenie Generali oraz Proama.
Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie, którego wprowadzenie możliwe jest dzięki wykorzystaniu płatności BLIKIEM. Rozwiązanie jest szczególnie dobre do sprzedaży treści cyfrowych, dostarczanych klientowi na e-mail.