Artykuły ze źródła: ITCARD

BANK 2024/05

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – ITCARD S.A. | Contact center w bankach spółdzielczych kluczem do bezpieczeństwa i wygody klienta

Na współczesnym rynku oczekiwania klientów względem dostawców usług finansowych rosną bardzo szybko. Dostęp do środków zgromadzonych na rachunku i zarządzanie nimi musi być łatwe, szybkie i intuicyjne, a to wszystko bez uszczerbku dla bezpieczeństwa zdeponowanych pieniędzy. Aby zaspokoić tak dynamicznie zmieniające się potrzeby swych klientów, lokalne instytucje finansowe coraz częściej sięgają po rozwiązania z obszaru contact center. Opcja taka daje również możliwość zapewnienia konsumentom nieocenionego wsparcia.

CZYTAJ WIĘCEJ
Ewelina Młynik KEY ACCOUNT MANAGER, ITCARD
Bankowość spółdzielcza

Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów – podkreśla Ewelina Młynik,
Key Account Manager, ITCARD.

CZYTAJ WIĘCEJ
ITCARD, nowe logo
BANK 2023/05

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – ITCARD | Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów.

CZYTAJ WIĘCEJ
Aplikacja ITCARD
Bezgotówkowo | Z rynku finansowego

ITCARD wprowadza na rynek androidowe terminale z innowacyjną aplikacją

ITCARD oraz Ingenico, marka Worldline, przygotowali nowe rozwiązanie Android POS na polski rynek. Do dyspozycji sprzedawców oddano aplikację zintegrowaną w koncepcji „all-in-one” z terminalem androidowym Ingenico. Nowe rozwiązanie pomoże w automatyzacji procesów płatności dzięki ograniczeniu liczby urządzeń peryferyjnych do obsługi procesu zamówień.

CZYTAJ WIĘCEJ
Paweł Kapel, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Lubaczowie
Bankowość spółdzielcza | Bezgotówkowo

Bank spółdzielczy – od tradycji do innowacji

Banki spółdzielcze odchodzą od poszerzania własnej sieci urządzeń. Podyktowane jest to między innymi coraz bardziej kosztownym zarządzaniem obsługą gotówki. Czy mają zatem alternatywę? O tym, i o nowym podejściu do obsługi klienta banku spółdzielczego ‒ rozmawiała z prezesem Pawłem Kapelem z Banku Spółdzielczego w Lubaczowie Jolanta Sadowska Dyrektor Projektów Strategicznych ITCARD.

CZYTAJ WIĘCEJ
karty płatnicze na tle gotówki i wirtualnej przestrzeni
Bezgotówkowo | Z rynku finansowego

ITCARD rozszerza działalność o wydawnictwo kart dla podmiotów fintech jako strategiczny Partner Visa w programie Fintech in a box

Od 10 lat ITCARD uczestniczy w rozwoju płatności w Polsce świadcząc kompleksowe usługi związane z obsługą bankomatów, terminali płatniczych, wydawnictwa kart, autoryzacji 3dsecure, płatności online oraz aplikacji mobilnych. W 2020 roku przetworzył i rozliczył transakcje na łączną kwotę niemal 200 miliardów złotych.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1