Planet Pay wprowadza nową wersję aplikacji POSapp dla klientów mBanku

Planet Pay wprowadza nową wersję aplikacji POSapp dla klientów mBanku
Aplikacja Planet Pay POSapp. Źródło: ITCARD
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Planet Pay POSapp to aplikacja umożliwiająca szybkie i łatwe przyjmowanie płatności bezgotówkowych telefonem lub tabletem z systemem Android, czytamy w komunikacie prasowym ITCARD.

Nowa wersja aplikacji przygotowanej przez ITCARD wzbogaciła ją o szereg ciekawych funkcji.

Łatwa aktywacja aplikacji POSapp, płatności BLIK

Dla klientów mBanku kluczowy jest sam design aplikacji, który został tak zmodyfikowany, aby pasować do designu pozostałych produktów mBanku. Dzięki temu klienci mogą korzystać z bardziej intuicyjnego interfejsu w kolorystyce, którą doskonale znają.

Wraz z aktualizacją wprowadzone zostało przyjmowanie płatności kodem BLIK, które rozszerzyło możliwości przyjmowania transakcji bezgotówkowych. Dotychczas aplikacja umożliwiała jedynie płatności zbliżeniowe za pomocą modułu NFC (kartą lub telefonem – GPAY / Apple Pay).

Uproszczony został również proces aktywacji aplikacji. Od teraz, aby zamienić swoje urządzenie mobilne w zaawansowany terminal płatniczy, wystarczy pobrać jedną aplikację POSapp – nie ma już konieczności pobierania drugiej aplikacji PINapp.

Dodatkowo, dodana została sekcja Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ) oraz instrukcja obsługi wraz z opisem procesu aktywacji.

Czytaj także: Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

mBank i ITCARD wspierają klientów biznesowych

– Chcemy być partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego systematycznie zwiększamy kafeterie naszych usług, żeby wspierać prowadzenie biznesu naszych klientów. Mocno wierzymy w rozwój transakcji bezgotówkowych, dlatego udostępniliśmy naszym klientom najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku, które ułatwi cyfryzacje firmy.

Klienci mBanku mogą korzystać z spersonalizowanej aplikacji płatniczej Planet Pay POSapp w kolorach mBanku oraz przyjmować płatności kodem BLIK. Współpraca z ITCARD pokazuje, że nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika. Elastyczne podejście do biznesu to kluczowy aspekt w byciu liderem innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Piotr Teodorczyk, dyrektor Departamentu Klienta Firmowego w detalicznej części mBanku.

Czytaj także: Automatyzacja pozwala bankom spółdzielczym oferować spersonalizowane produkty i usługi

Nowa wersja aplikacji Planet Pay POSapp dla klientów mBanku

Nowe funkcje i odświeżony interfejs użytkownika dostępne są również dla pozostałych Klientów Planet Pay. Możliwość multibrandingu, z której jako pierwszy skorzystał mBank będzie dalej rozwijana i dostępna również dla innych partnerów Planet Pay,

– Nowa odsłona aplikacji POSapp to odpowiedź na rosnące potrzeby naszych merchantów w zakresie akceptacji płatności bezgotówkowych. Wprowadzenie transakcji BLIK kodem oraz szersze możliwości personalizacji aplikacji to duża zmiana, która przyczyni się do jeszcze większej satysfakcji naszych partnerów i umożliwi im oferowanie najlepszego produktu dla swoich klientów.

Cieszymy się, że nową odsłonę POSapp wprowadzamy wspólnie z mBankiem, bo wiemy jak dużą wagę do jakości rozwiązań mobilnych przywiązują klienci właśnie tego banku – mówi Bartosz Borowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Terminali POS, ITCARD.

Czytaj także: Prośba o przelew na telefon BLIK już w pięciu bankach

Źródło: ITCARD