Autor: Revolut

Dubrownik, Chorwacja
Bezgotówkowo | Finanse osobiste | Raporty

Polscy klienci Revolut nie zrezygnowali z wakacyjnych podróży w czasie pandemii koronawirusa, gdzie wyjeżdżali najchętniej?

Revolut udostępnił najnowszą edycję Revolut Money Report podsumowującą wpływ pandemii na tegoroczne wakacje (31 maja – 31 sierpnia). Choć wielu Polaków ruszyło na urlop za granicą, wirus wywarł wpływ na kierunek wyjazdu i przebieg wypoczynku. Zmieniły się topowe destynacje, czas wyjazdu, sposób podróży, poziom wydatków i nabywane usługi. Czy tegoroczny sezon wakacyjny można uznać za udany?

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Revolut potroił przychody, zwiększył bazę klientów do 10 milionów, ale 2019 roku zamknął ze stratą operacyjną

Revolut zwiększył przychody o 180% z 58,2 milionów £ w 2018, do 162,7 milionów £ w 2019. Społeczność klientów Revolut urosła o 186%, z 3,5 miliona w 2018, do 10 milionów klientów w 2019. Marża brutto firmy wzrosła z 17% na początku 2019, do 39% na koniec roku 2019. Strata z działalności operacyjnej wzrosła do 107,4 milionów £ w 2019 roku, w wyniku zwiększonych inwestycji na poczet przyszłego rozwoju firmy

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Revolut pozyskał 80 mln USD na szybszy rozwój działalności bankowej w Europie

Revolut ogłosił pozyskanie dodatkowego finansowania w wysokości 80 milionów dolarów. Tym samym Revolut zamknął rundę finansowania Serii D na poziomie 580 milionów dolarów. Utrzymał też aktualną wycenę. TSG Consumer Partners, to kolejny amerykański fundusz z Doliny Krzemowej, który zainwestował w Revolut. TSG ma siedzibę w San Francisco, jest funduszem private equity i specjalizuje się w budowaniu wartości globalnych marek konsumenckich.

CZYTAJ WIĘCEJ
Revolut Rewards
Z rynku finansowego

Revolut uruchomił w Polsce funkcję Rewards: algorytm rozpoznaje ulubione marki i oferuje rabaty

Revolut uruchomił w poniedziałek oficjalnie nową funkcję Rewards dla klientów Premium i Metal w Polsce. Dzięki funkcji Rewards, klienci Revolut uzyskali dostęp do specjalnych zniżek, rabatów i zwrotu gotówki (cashback) na produkty i usługi wiodących polskich – m.in. W.KRUK, Wittchen, SMYK – i globalnych marek – m.in. Sephora, New Balance, The Body Shop.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 4 Z 6