Autor: Santander Bank Polska

wirtualny wykres satysfakcji klienta, ikonki-śmieszki
Raporty

Czy w e-commerce jest możliwe postrzeganie każdego klienta jako indywidualności?

Potrzeby klientów nieustannie ewoluują, co udowodniła pandemia koronawirusa, wymuszając na firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey & Company obrazujące wpływ COVID-19 na biznes, obecnie przynajmniej 80 proc. interakcji z konsumentami odbywa się za pośrednictwem kanału online. W ten sposób internetowa obsługa, która kiedyś była wyróżnikiem marek, stała się podstawą, oczekiwaną przez większość konsumentów. Jednak to nie wszystko, pojawiają się świeże trendy m.in. personalizacja doświadczeń klienta. Z jakimi nowościami w świecie wirtualnego customer experience warto się zapoznać? Na to pytanie odpowiada ekspert Santander Consumer Banku

Logo Santander Bank Polska
Gospodarka

Santander: zaskakująca dynamika producentów części motoryzacyjnych

Wojna w Ukrainie spowodowała kolejne po pandemii problemy dla światowej gospodarki. W Europie i USA szaleje inflacja, rosną ceny prądu oraz surowców, spada także aktywność przedsiębiorstw i ich skłonność do inwestowania. Branża motoryzacyjna także boryka się z trudnościami, jednak poszczególne segmenty sektora notowały w ostatnich dwóch latach zróżnicowane wyniki. Kondycję firm, które wzięły udział w badaniu SDCM, Santander Bank Polska i MotoFocus.pl, można ocenić jako stabilną, jednak także one doświadczają skutków globalnego kryzysu.

Santander Bank Polska, nagroda
Bezgotówkowo

Santander nagrodzony za działania na rzecz ukraińskich uchodźców

Euromoney, prestiżowy międzynarodowy magazyn finansowy, uznał Santander za „Najlepszy bank w zakresie odpowiedzialności korporacyjnej” w Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas tegorocznej edycji konkursu Awards for Excellence doceniono wsparcie, jakiego Bank udzielił osobom szukającym w Polsce schronienia w wyniku wojny w Ukrainie, w tym za UNHCR Cash Assistance, innowacyjne rozwiązanie bazujące na czekach BLIK, poinformował Bank.

STRONA 2 Z 10