Autor: PKO Bank Polski / PKO BP

PKO BP w Chmurze Krajowej
Cyberbezpieczeństwo

PKO BP razem z Operatorem Chmury Krajowej przeniósł do chmury 12 tys. stanowisk pracy doradców klienta

Podczas wdrożenia w PKO Banku Polskim usługi Stanowisko Przyszłości dane z ponad 12 tys. urządzeń końcowych oraz cała poczta elektroniczna zostały zmigrowane do prywatnej chmury działającej na infrastrukturze OChK. Wirtualizacja miejsc pracy nie tylko pozwala obniżyć koszty IT, ale także zmniejsza ryzyko awarii i podnosi poziom bezpieczeństwa, poinformował Bank.

CZYTAJ WIĘCEJ
smartfon z Asystentem głosowym IKO
Technologie i innowacje

W PKO BP zakupy pod kontrolą Asystenta głosowego IKO

6 kategorii i 29 podkategorii wydatków mogą teraz przeanalizować klienci PKO Banku Polskiego korzystając z Asystenta głosowego IKO. Analizę można przeprowadzić w podziale na okresy – od jednego miesiąca do roku – i konta powiązane z używanymi kartami. Z konsekwentnie rozbudowywanej funkcji analizy wydatków i oszczędności za pomocą Asystenta głosowego klienci skorzystali już ponad 270 tys. Razy, poinformował Bank.

CZYTAJ WIĘCEJ
The Banker, nagroda PKO BP
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski z nagrodą miesięcznika The Banker

PKO Bank Polski, po raz siódmy został uhonorowany tytułem „Bank of the Year in Poland” przyznawanym przez prestiżowy miesięcznik „The Banker” należący do grupy Financial Times, czytamy w opublikowanym komunikacie. Bank został doceniony przez grono międzynarodowych ekspertów przede wszystkim za cyfryzację, która jest jednym z głównych kierunków rozwoju banku. PKO Bank Polski rozwija się stawiając na cyfryzację, innowacje i rozwój nowoczesnych technologii, które wpływają na jego wyniki, udziały rynkowe oraz satysfakcję klientów.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 2 Z 11