Autor: Bohdan Szafrański

Artykuły | Technologie i innowacje

Jak skutecznie szukać innowacji i poznać motywacje klientów?

W usługach finansowych intensywnie poszukujemy nowych produktów i rozwiązań, które zainteresują klientów. W wydanej właśnie na naszym rynku książce „Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach i wyborach klientów”, Clayton Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon i David S. Duncan radzą jak zmierzyć się z tym zadaniem i osiągnąć sukces, choćby w części taki jaki udało się firmom Uber czy Airbnb.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Marketing 4.0 – czyli Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwanam Setiawan szukają skutecznych metod w marketingu ery cyfrowej

Zawsze chętnie sięgam po książki Philipa Kotlera autora światowego bestsellera „Marketing Management: Analysis, Planning, and Control”, który od 1967 roku doczekał się już 15 kolejnych edycji. Tym razem z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc. podpowiada jak dziś dotrzeć z przekazem o produktach i usługach do świadomego konsumenta, który ma nieograniczony dostęp do informacji w internecie i w sieciach społecznościowych.

CZYTAJ WIĘCEJ
NBS 2017/10

Bankowość spółdzielcza: Model biznesowy i bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni

Bankowość spółdzielcza szuka dziś swojego miejsca na konkurencyjnym rynku usług finansowych. Niezbędne są zmiany w strategii działania i budowanie nowoczesnych, odpowiadających obecnej sytuacji, modeli biznesowych. Takie działania nie mogą się jednak wiązać z nadmiernym ryzykiem. Włączenie się w nurt rewolucji technologicznej i cyfrowej niesie wyzwania związane z bezpieczeństwem funkcjonowania w cyberprzestrzeni.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2017/10

Raport Specjalny Bancassurance: Rynek i oczekiwania klientów banków

Od kilku lat obserwujemy konsolidację usług finansowych, dlatego dla strategii instytucji finansowych koncepcja bancassurance odgrywa znaczącą rolę. Produkty ubezpieczeniowe dystrybuowane przez kanał bankowy są naturalnym wyborem dla klientów poszukujących prostych i tanich produktów dostępnych z zaufanego źródła. Dla banków to poszerzenie oferty. Czym więc różnimy się od innych krajów Europy?

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Alior Bank zbiera pieniądze i przyspiesza realizację strategii „Cyfrowego Buntownika”

Alior Bank starał się od początku budować swoją pozycję na rozsądnym połączeniu usług bankowych wykorzystujących nowe technologie z atrakcyjną ofertą. Dobra sytuacja w gospodarce kraju i równie dobre perspektywy na najbliższe lata to dobry czas na wprowadzanie kolejnych zmian. Zarząd Alior Banku poinformował 4 października o przyjęciu planu realizacji Strategii „Cyfrowego Buntownika” do 2020 roku.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 16 Z 19