Autor: Oracle Polska

Oracle
Technologie i innowacje

Oracle Polska dołącza do Programu Współpracy w Cyberbezpieczeństwie

W siedzibie Ministerstwa Cyfryzacji został podpisany list intencyjny o współpracy i przystąpieniu do Programu Współpracy w Cyberbezpieczeństwie (PWCyber) pomiędzy przedstawicielami resortu cyfryzacji i firmy Oracle Polska. Dokument podpisali: Pełnomocnik Rządu do spraw Cyberbezpieczeństwa minister cyfryzacji Marek Zagórski oraz Dyrektor Generalny Oracle Polska Tomasz Bochenek.

Oracle cloud
Bankowość spółdzielcza

SoftNet wybierając Oracle Cloud, definiuje nową przyszłość dla rynku finansowego

SoftNet to firma informatyczna z Krakowa specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań dla bankowości. Spółka działa na rynku polskim od ponad 25 lat, zapewniając kompleksową dostawę oprogramowania, technologii oraz usług. Realizuje projekty integracyjne, dostarcza usługi infrastrukturalne, outsourcingowe i konsultingowe. Z rozwiązań oferowanych przez SoftNet korzysta obecnie 136 polskich banków.

BANK 2019/07

Temat Numeru. Audyt i Doradztwo. Oracle: Oracle Consulting w świetle wyzwań sektora bankowego. Innowacyjność i transformacja

Według analiz Banku Światowego, sektor bankowy od kilku lat – po globalnym kryzysie finansowym – jest stabilny. Konsekwencją ostatniego załamania rynku finansowego są ciągłe zmiany regulacyjne oraz reorganizacja modeli biznesowych w bankach. Ostatni rok przyniósł nam dyrektywę PSD2 – dotyczącą zmian w sposobie świadczenia usług płatniczych, MIFID II – służący poprawie funkcjonowania rynków finansowych oraz lepszej ochronie inwestorów, rozporządzenie RODO – dotyczące zmian w ochronie danych osobowych w kontekście rozwoju technologii, czy MSSF 9 – dotyczący m.in. zasad klasyfikacji i wyceny aktywów finansowych oraz definicji modelu straty oczekiwanej.

BANK 2018/11

IT@BANK 2018: Nowe wyzwania dla działów finansowych w bankach

W erze transformacji cyfrowej banki muszą wprowadzać innowacje znacznie szybciej niż kiedyś. W obliczu trendów, takich jak np. otwarta bankowość, muszą świadczyć klientom nowe rodzaje usług, aby utrzymać konkurencyjność. Klienci coraz częściej korzystają z bankowości mobilnej. W związku z tym banki muszą dysponować elastycznymi środowiskami informatycznymi, które można szybko zaktualizować lub rozszerzyć i które umożliwiają realizację nowych projektów w ciągu tygodni, a nie miesięcy czy lat.

STRONA 1 Z 1