Rozpoczęła się kampania marketingowa banków spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców

Rozpoczęła się kampania marketingowa banków spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców
Źródło: SGB-Bank
Czy własny biznes jest dla każdego? Czy bycie szefem jest dla każdego? Nie! Ale dla każdego, kto myśli o rozwoju swojej firmy i szuka źródeł finansowania, z całą pewnością jest oferta lokalnych banków spółdzielczych SGB: dostępny kredyt i tani leasing, czytamy w informacji prasowej SGB.

To główny motyw skierowanej do przedsiębiorców kampanii marketingowej banków spółdzielczych SGB, która rozpoczęła się 1 listopada ’25.

Jej pozytywny przekaz oparty jest na autentycznym wglądzie w rzeczywistość prowadzenia firmy i realnym wsparciu, którego lokalne banki mogą udzielić w finansowaniu bieżącej działalności oraz inwestycji.

Banki spółdzielcze SGB pomagają w rozwoju firm, nie tylko lokalnych

Każdy, kto myśli o rozwoju, może to zrobić wspólnie z bankami spółdzielczymi SGB – to podstawowy wniosek, który płynie ze spotu reklamowego przygotowanego na zlecenie SGB-Banku przez agencję GPD.

Kampania będzie obecna w telewizji (TVN, TVP), serwisach VOD (Player, TVP VOD, Polsat Go Max), a także digital – m.in. w ekosystemie Google, Meta Ads, DV360 i Onet. Dodatkowo w grudniu komunikacja pojawi się również na nośnikach w przestrzeni miejskiej oraz na paczkomatach w całej Polsce.

Czytaj także: SGB-Bank i Grupa SGB stawiają na technologię, zmiany produktowe i marketing

Spotom reklamowym towarzyszy oferta kredytów i leasingu dopasowana do potrzeb firm – od finansowania środków transportu i maszyn po inwestycje w odnawialne źródła energii.

Banki spółdzielcze SGB zachęcają do współpracy przedsiębiorców z różnych branż, akcentując lokalny charakter obsługi i elastyczne podejście do finansowania biznesu.

SGB: od rachunków, przez leasing i ubezpieczenia, aż po finansowanie inwestycji

Nowa kampania SGB opiera się na wynikach badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez SGB-Bank wśród polskich firm. Pokazały one, że 1/3 przedsiębiorców jest otwarta na korzystanie z kredytów, a jednocześnie połowa firm nie korzysta z żadnej formy kredytowania.

Pozostali sięgają po usługi leasingowe i limity kredytowe w rachunkach, a kluczowe znaczenie w relacjach z bankami mają dla nich transparentność, szybkość decyzji kredytowej oraz bezpośredni kontakt z doradcą.

Jednocześnie – jak wynika z badań – wielu właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy, że banki spółdzielcze SGB oferują pełen zakres usług dla biznesu: od rachunków, przez leasing i ubezpieczenia, aż po finansowanie inwestycji.

– To już kolejna odsłona naszych działań marketingowych w tym roku – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Marketingu i komunikacji w SGB-Banku.

Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.

– Po kampanii skierowanej do młodych klientów (#młodewilki) i kampanii kredytów hipotecznych (#hipotecznienajbliżej) zwracamy się do firm.

Mamy świadomość, że przedsiębiorczość tworzy się i rozwija lokalnie – czyli tam, gdzie działają banki spółdzielcze SGB. To naturalni partnerzy, którzy rozumieją potrzeby przedsiębiorców i potrafią działać szybko.

Wiemy, że prowadzenie własnego biznesu nie jest dla każdego, ale każdego, kto chce się rozwijać, zapraszamy do banków spółdzielczych SGB po produkty i usługi dopasowane do jego potrzeb i oczekiwań – podkreśla Ewelina Ignaczak.

Według danych GUS w Polsce działa obecnie ponad 2,6 miliona aktywnych przedsiębiorstw, z czego zdecydowaną większość stanowią mikro- i małe firmy.

To właśnie do nich kierowana jest kampania SGB – do ludzi, którzy często łączą rolę właściciela, menedżera i księgowego w jednej osobie, napędzając lokalną gospodarkę.

Źródło: SGB-Bank SA