Rozpoczęła się kampania marketingowa banków spółdzielczych SGB skierowana do przedsiębiorców
To główny motyw skierowanej do przedsiębiorców kampanii marketingowej banków spółdzielczych SGB, która rozpoczęła się 1 listopada ’25.
Jej pozytywny przekaz oparty jest na autentycznym wglądzie w rzeczywistość prowadzenia firmy i realnym wsparciu, którego lokalne banki mogą udzielić w finansowaniu bieżącej działalności oraz inwestycji.
Banki spółdzielcze SGB pomagają w rozwoju firm, nie tylko lokalnych
Każdy, kto myśli o rozwoju, może to zrobić wspólnie z bankami spółdzielczymi SGB – to podstawowy wniosek, który płynie ze spotu reklamowego przygotowanego na zlecenie SGB-Banku przez agencję GPD.
Kampania będzie obecna w telewizji (TVN, TVP), serwisach VOD (Player, TVP VOD, Polsat Go Max), a także digital – m.in. w ekosystemie Google, Meta Ads, DV360 i Onet. Dodatkowo w grudniu komunikacja pojawi się również na nośnikach w przestrzeni miejskiej oraz na paczkomatach w całej Polsce.
Czytaj także: SGB-Bank i Grupa SGB stawiają na technologię, zmiany produktowe i marketing
Spotom reklamowym towarzyszy oferta kredytów i leasingu dopasowana do potrzeb firm – od finansowania środków transportu i maszyn po inwestycje w odnawialne źródła energii.
Banki spółdzielcze SGB zachęcają do współpracy przedsiębiorców z różnych branż, akcentując lokalny charakter obsługi i elastyczne podejście do finansowania biznesu.
SGB: od rachunków, przez leasing i ubezpieczenia, aż po finansowanie inwestycji
Nowa kampania SGB opiera się na wynikach badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez SGB-Bank wśród polskich firm. Pokazały one, że 1/3 przedsiębiorców jest otwarta na korzystanie z kredytów, a jednocześnie połowa firm nie korzysta z żadnej formy kredytowania.
Pozostali sięgają po usługi leasingowe i limity kredytowe w rachunkach, a kluczowe znaczenie w relacjach z bankami mają dla nich transparentność, szybkość decyzji kredytowej oraz bezpośredni kontakt z doradcą.
Jednocześnie – jak wynika z badań – wielu właścicieli firm nie zdaje sobie sprawy, że banki spółdzielcze SGB oferują pełen zakres usług dla biznesu: od rachunków, przez leasing i ubezpieczenia, aż po finansowanie inwestycji.
– To już kolejna odsłona naszych działań marketingowych w tym roku – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Marketingu i komunikacji w SGB-Banku.

– Po kampanii skierowanej do młodych klientów (#młodewilki) i kampanii kredytów hipotecznych (#hipotecznienajbliżej) zwracamy się do firm.
Mamy świadomość, że przedsiębiorczość tworzy się i rozwija lokalnie – czyli tam, gdzie działają banki spółdzielcze SGB. To naturalni partnerzy, którzy rozumieją potrzeby przedsiębiorców i potrafią działać szybko.
Wiemy, że prowadzenie własnego biznesu nie jest dla każdego, ale każdego, kto chce się rozwijać, zapraszamy do banków spółdzielczych SGB po produkty i usługi dopasowane do jego potrzeb i oczekiwań – podkreśla Ewelina Ignaczak.
Według danych GUS w Polsce działa obecnie ponad 2,6 miliona aktywnych przedsiębiorstw, z czego zdecydowaną większość stanowią mikro- i małe firmy.
To właśnie do nich kierowana jest kampania SGB – do ludzi, którzy często łączą rolę właściciela, menedżera i księgowego w jednej osobie, napędzając lokalną gospodarkę.
Więcej o kampanii SGB: https://takaroznica.sgb.pl/