Banki spółdzielcze rozpoczęły pilotaż usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile

Banki spółdzielcze rozpoczęły pilotaż usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile
Źródło: SGB-Bank
Spółdzielcza Grupa Bankowa stawia na innowacje i uruchamia pilotaż długo wyczekiwanej usługi BLIK Płacę Później. To funkcjonalność, która pozwala robić zakupy online i płacić za nie nawet do 30 dni później – bez żadnych dodatkowych kosztów, czytamy w informacji prasowej Grupy.

– BLIK Płacę Później to przełomowa usługa, która daje naszym klientom realną swobodę w zarządzaniu wydatkami. Dzięki niej będą mogli kupować to, czego potrzebują, i decydować o momencie zapłaty – bez ukrytych kosztów czy formalności.

To właśnie takie innowacje sprawiają, że bankowość spółdzielcza staje się jeszcze bardziej dostępna, nowoczesna i dostosowana do rytmu życia współczesnych użytkowników – mówi Błażej Mika, wiceprezes zarządu SGB-Banku, odpowiedzialny za technologię.

Błażej Mika

Nową usługę testują już pracownicy banków spółdzielczych, SGB-Banku oraz Polskiego Standardu Płatności. Dzięki temu SGB chce mieć pewność, że wszystko działa bez zarzutu, zanim trafi w ręce klientów.

Czytaj także: Zrzeszenie SGB z nową strategią „Więcej niż biznes”

BLIK Płacę Później – jak to będzie działać?

Wystarczy podczas zakupów online wybrać „BLIK Płacę Później” jako metodę płatności. Usługa już wkrótce będzie dostępna dla wszystkich klientów SGB w aplikacji SGB Mobile – zarówno na Androidzie, jak i iOS – i pozwoli elastycznie zarządzać domowym budżetem.

Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.

– BLIK Płacę Później to jedna z najszybciej rosnących usług płatności odroczonych, która zdobywa ogromną popularność szczególnie wśród młodych użytkowników (ale nie tylko), ceniących wygodę i elastyczność – mówi Artur Józefowski, dyrektor bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.

– Wprowadzając ją do naszej aplikacji SGB Mobile, stawiamy mocny krok obok dynamicznie rozwijających się fintechów. Pokazujemy przy tym, że bankowość spółdzielcza może być równie nowoczesna, innowacyjna i odpowiadająca na realne potrzeby kolejnych pokoleń klientów – dodaje.

Czytaj także: Nowa karta dla klientów biznesowych w bankach spółdzielczych BPS i SGB

BLIK – nowa propozycja dla społeczności lokalnych

– Uruchomienie usługi BLIK Płacę Później w SGB to ważny krok w rozwoju tej usługi. To właśnie dzięki bankom spółdzielczym docieramy z BLIKIEM jeszcze szerzej, wychodząc poza bańkę wielkich miast. Jestem przekonany, że klienci banków zrzeszonych w SGB będą chętnie korzystać z możliwości, jakie daje im BLIK Płacę Później. 

Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w BLIKU.

Z miesiąca na miesiąc powiększa się grono aktywnych użytkowników naszych płatności odroczonych. To dla nas jasny sygnał, że tego typu rozwiązania odpowiadają na realne potrzeby konsumentów i mają ogromny potencjał, by dalej zyskiwać na znaczeniu – mówi Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w BLIKU.

Pilotaż to ważny krok przed ogólnokrajowym wdrożeniem, a SGB już teraz dołącza do grona liderów bankowości mobilnej.

Banki spółdzielcze SGB jako trzecie w Polsce rozpoczęły uruchamianie usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile w ramach Family & Friends dla klientów, którzy są jednocześnie pracownikami banków spółdzielczych.

Usługa wpisuje się w dynamicznie rosnący trend Buy Now, Pay Later, który zdobywa użytkowników – już dziś korzystać z niej można w ponad 20 tysiącach sklepów internetowych w całym kraju.

Źródło: SGB-Bank SA