Zaufanie to podstawa każdego biznesu
Asseco Poland świadczy usługi outsourcingowe i chmurowe, zna wymogi określone zarówno w komunikacie polskiego regulatora, jak i w wytycznych EBA dotyczących outsourcingu.
Dzięki temu dostarczamy do banku usługę zgodną ze wszystkimi standardami wypracowanymi w ramach ‒ PolishCloud.
Zaufanie to podstawa każdego biznesu, dlatego w outsourcingu szczególnie ważna jest również świadomość obu stron, że będą w tej relacji długi czas.
Zarówno dostawca, jak i klient powinni dbać na co dzień o transparentną komunikację, dzielenie się sukcesami, konstruktywnie mówić o rzeczywistych problemach, a także wymieniać się doświadczeniami i dbać o wspólny rozwój.
Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach kryzysowych, takich jak konflikt zbrojny, kiedy kluczowe staje się zapewnienie ciągłości działania danej instytucji finansowej.
Sylwia Samulczyk,
Asseco Poland.
Komentarz pochodzi z Miesięcznika Finansowego BANK, lipiec 2022