Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
SafeBank 2025
9 grudnia 2025 r.
Pozostało:
3dni
16godzin
16minut
II Kongres Bankowości Zrównoważonego Rozwoju 2025
10 grudnia 2025 r.
Pozostało:
4dni
16godzin
16minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
101dni
16godzin
16minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Artykuły | Wydarzenia

19 stycznia 2022 roku, online: 12. Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG

11.01.2022 13:57 KPMG
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
19 stycznia 2022 roku, online: 12. Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG
Źródło: KPMG
KPMG w Polsce zaprasza do udziału w 12. edycji Kongresu Podatków i Rachunkowości, który odbędzie się 19 stycznia 2022 roku. Kongres KPMG to wiodące wydarzenie na rynku, podczas którego eksperci, liderzy w swoich dziedzinach omówią zagadnienia i trendy mające kluczowy wpływ na agendy zarządzających firmami w Polsce i osób odpowiedzialnych za funkcje finansowo-podatkowe. Portal aleBank.pl jest patronem medialnym Kongresu.

Kongres odbędzie się w formule online. Nowością będzie prezentacja intensywnego programu w dwóch równoległych ścieżkach. W tej edycji, obok tematyki związanej z zagadnieniami podatkowo-rachunkowymi, poruszone zostaną również zagadnienia związane z transformacją cyfrową w funkcji finansowej.

Program merytoryczny Kongresu niezmiennie tworzą partnerzy i dyrektorzy KPMG – doświadczeni eksperci z wieloletnim stażem, posiadający uprawnienia m.in. doradców podatkowych, radców prawnych i biegłych rewidentów, a także doradcy biznesowi, którzy realizują wiodące projekty transformacji cyfrowej w największych firmach w Polsce.

W ramach tegorocznej edycji zaplanowano sesje merytoryczne w dwóch równoległych ścieżkach:

Ścieżka 1: Najnowsze zmiany podatkowe i praktyka rachunkowa

W tej części określone zostaną trendy oraz praktyczny przewodnik działań w obszarach podatkowym i rachunkowym. Będzie to różnorodny przegląd istotnych zmian, zaczynając od kwestii podatków dochodowych i ubezpieczeń społecznych 2022, podatku od towarów i usług, faktur ustrukturyzowanych czy akcyzy.

Nie zabraknie również kwestii związanych z cenami transferowymi, strukturami holdingowymi i finansowymi oraz podatkami międzynarodowymi. 

Planowane jest także omówienie tematów rachunkowych, unijnej taksonomii, zmian w raportowaniu ESG i atestacji danych niefinansowych. Ponadto zasygnalizowane zostanie strategiczne podejście do funkcji podatkowej poprzez  wprowadzanie usprawnień i podnoszenie bezpieczeństwa.

Ścieżka 2: Transformacja cyfrowa w funkcji finansowej

Ta ścieżka tematyczna dostarczy szeregu praktycznych informacji w jaki sposób najlepiej podejść do transformacji cyfrowej funkcji finansowej w przedsiębiorstwach. Przedstawione zostaną wskazówki, które pozwalają firmom maksymalizować korzyści wynikające z cyfryzacji biznesu.

Eksperci KPMG omówią kwestie m.in. Data Driven CFO oraz roli dyrektora finansowego w postpandemicznym świecie, zarządzania dostępem i tożsamością, faktur ustrukturyzowanych, inteligentnej automatyzacji, narzędzia MDR Secure czy Haven Protocol oraz zdalnej migracji wiedzy do SSC/BPO.

Rejestracja

Udział w Kongresie KPMG jest bezpłatny i możliwy po wcześniejszej rejestracji oraz otrzymaniu akredytacji. Wydarzenie odbędzie się w języku polskim.

Więcej informacji, formularz rejestracyjny oraz warunki udziału dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Rejestracja trwa do 17 stycznia 2022 roku.

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Cyfryzacja / DigitalizacjaESG / Environmental, Social and corporate GovernanceKongres Podatków i Rachunkowości KPMGKPMGPodatkiRachunkowośćSektor finansowy
Autor KPMG
Źródło

Polecamy

Spotkanie świąteczne środowiska bankowego – 4 grudnia ‘25. Tadeusz Białek. Źródło: ZBP
Wydarzenia
Spotkanie świąteczne środowiska bankowego, 4 grudnia ‘25
Świąteczny Portfel Polaków 2025
Z rynku finansowego
Świąteczny Portfel Polaków 2025: planujemy większe wydatki, choć realne koszty spadły
Adam Glapiński, grudzień 2025
Uncategorized
Prezes NBP: stopa na poziomie 4 proc. jest dobrym poziomem i może pozostać dłużej
Fitch Ratings napis na budynku
Gospodarka
Fitch utrzymał prognozę PKB Polski w 2026 roku na 3,2 proc., widzi jeszcze jedno cięcie stóp

Najnowsze

ZPF: IV Kongres Instytucji Finansowych – 11 grudnia 2025
Z rynku finansowego
ZPF zaprasza na IV. Kongres Instytucji Finansowych – 11 grudnia 2025
napis OFE, tło banknoty
Z rynku finansowego
Aktywa OFE w listopadzie ’25 zmalały m/m o 0,1 proc. do 281,5 mld zł
wirtualny wykres na tle banknotów
Gospodarka
Wynik netto przedsiębiorstw niefinansowych wyniósł 153,2 mld zł w I-III kw. 2025 roku, dane GUS
Mikołaj Sobierajski, analityk rynku akcji w XTB.
Z rynku finansowego
Rynek kapitałowy wycenia wielkość obniżek stóp procentowych w 2026 roku
logo Citi na budynku
Kadry
Rada nadzorcza Citi Handlowego powołała wiceprezesa ds. detalu na kolejną kadencję
szkolenie Digital Banking Academy: „Digitalizacja procesów biznesowych – dobre praktyki”, 10 grudnia 2025 r.
Z rynku finansowego
Zapraszamy na szkolenie Digital Banking Academy: „Digitalizacja procesów biznesowych – dobre praktyki”, 10 grudnia 2025 r.
banknoty, klocki z napisem RPP
Z rynku finansowego
Eksperci o decyzji RPP: po intensywnych obniżkach stóp przerwa na początku ’26, potem lekkie cięcia
symbole % nad smartfonem w dłoni mężczyzny
Gospodarka
RPP zdecydowała o obniżce stopy referencyjnej do 4,00 proc.

Zobacz także

ESG
Okrągły Stół dla Sektora Bankowego z rekomendacjami dotyczącymi zielonego finansowania
Badanie InfoSenior 2023
Gospodarka
Co trzeci polski senior kupuje i płaci online
Jan Cipiur
Jan Cipiur
Jeśli uniknie katastrofy, nasz świat nie zwolni marszu naprzód
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}