PKO Bank Polski umożliwia otwarcie ROR na przelew

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pko.pb.01.250xKlienci od 1 lipca br. mają możliwość założenia ROR poprzez przelew z innego banku, uzyskując dostęp do konta nawet tego samego dnia.

Usługa do tej pory dostępna jest tylko w kilku bankach, a założenie konta możliwe jest poprzez realizację przelewu z banku, w którym klient posiada już konto. Proces otwarcia ROR na przelew rozpoczyna się w momencie złożenia wniosku online. Klient wskazuje w nim swoje dane oraz numer rachunku ROR służący do jego uwierzytelnienia. Po jego złożeniu otrzymuje email z danymi do przelewu. Następnie dokonuje przelewu z konta wskazanego we wniosku na numer rachunku w PKO Banku Polskim przesłany w emailu – jest to docelowy numer rachunku klienta. Po wpływie przelewu na wskazany rachunek i pozytywnej weryfikacji klient elektronicznie otrzymuje umowę rachunku.

– Bank sukcesywnie wdraża kolejne procesy sprzedaży swoich produktów w kanałach zdalnych, konsekwentnie umacniając swoją pozycję w akwizycji internetowej. Po możliwości otwarcia rachunku online wkrótce zaproponujemy kolejne ułatwienia –  mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej.

Dzięki procesowi otwierania kont na przelew w PKO Banku Polskim i aplikacji mobilnej IKO klient nawet tego samego dnia może mieć pełny dostęp do konta i od razu z niego korzystać np. wypłacać środki z bankomatu.

Klienci, którzy nie mają rachunku w innym Banku, mogą otworzyć ROR przez Internet, a umowę odebrać od kuriera w dogodnym dla siebie miejscu. Internetowy proces otwierania kont w PKO Banku Polskim jest wygodny, szybki i bezpieczny. Po wypełnieniu prostego wniosku na stronie www.pkobp.pl do klienta dzwoni konsultant PKO Banku Polskiego, który weryfikuje dane podane we wniosku. Telefoniczna weryfikacja danych umożliwia sprawne i bezbłędne skonstruowanie umowy, nadanie karty debetowej, wydruk dokumentów i przygotowanie przesyłki kurierskiej. Po dostarczeniu przesyłki kurier informuje PKO Bank Polski o złożeniu przez klienta podpisu na umowie. Dzięki szybkiej ścieżce powiadamiania o podpisaniu umowy z Bankiem klienci mogą od razu logować się do serwisu bankowości elektronicznej iPKO i wykonywać samodzielnie operacje na rachunku.

Źródło: PKO Bank Polski