Karta pre-paid Banku Zachodniego WBK coraz popularniejsza i dobra na wakacje
Bank Zachodni WBK posiada w portfelu 560 tysięcy ważnych kart prepaid i odnotowuje w tym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży w poszczególnych kategoriach kart. Przed rynkiem kart przedpłaconych sezon wakacyjno - urlopowy, tradycyjnie związany z dużym zapotrzebowaniem na płatności bezgotówkowe realizowane m.in. za pomocą kart prepaid.
– Aktualnie w portfelu banku posiadamy prawie 560 tysięcy ważnych kart prepaid, co niewątpliwie stawia nas w ścisłej czołówce w Polsce. Obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania naszą ofertą. Sprzedaż kart internetowych w 2013 roku wzrosła o ponad 50% w porównaniu do danych za rok 2012. W przypadku flagowego produktu – karty z doładowaniem Premium odnotowaliśmy wzrost rok do roku rzędu 10%. – powiedział Piotr Termena, menedżer rozwoju biznesu w Banku Zachodnim WBK S.A.
Klienci cenią karty przedpłacone przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo i wygodę transakcji realizowanych za ich pomocą. Cecha ta nabiera szczególnego znaczenia podczas podróży. Karta jest też ceniona przez rodziców, którzy wysyłając dzieci na wyjazdy kolonijne, obozy, czy zielone szkoły, mogą powierzyć im pieniądze w wyznaczonej kwocie, bez obaw o ich utratę, kradzież lub przekroczenie limitu wydatków. Kontrolę nad nimi gwarantuje możliwość śledzenia historii transakcji i salda w serwisie prepaid.bzwbk.pl oraz wydrukowania w każdym bankomacie BZ WBK zestawienia ostatnich 10 transakcji.
W razie wyczerpania limitu kartę można też na odległość doładować. Może być więc doskonałym narzędziem uczącym samodzielności, zarządzania własnymi pieniędzmi, oszczędzania i płatności bezgotówkowych. W głównej mierze bank oferuje karty z doładowaniem Premium, które można wielokrotnie zasilać w ramach limitu rocznego (10 000 zł). W portfelu banku można też znaleźć m.in. karty upominkowe, które mają z góry określony nominał (od 50 do 500 zł), karty wyposażone w funkcję płatności zbliżeniowych oraz powiązane z programem lojalnościowym Payback.
Wszystkie karty Banku Zachodniego WBK objęte są Programem Rabatowym, dzięki któremu klienci uzyskują zniżki u ponad 300 partnerów, m.in. sklepach, restauracjach, punktach usługowych i sklepach internetowych.
Dostępne są karty w złotych i w walutach obcych: euro, dolarach i funtach brytyjskich. Wśród grafik kartowych, nawiązujących do różnych okazji, dostępny jest także wariant wakacyjny. Dobrą alternatywą na wakacje – okres wzmożonych zakupów lotów, wycieczek i rezerwacji online – może być też specjalna karta przedpłacona do transakcji internetowych. To karta wirtualna, nie ma fizycznej formy plastiku. Dzięki usłudze „chargeback” w uzasadnionych przypadkach można ubiegać się o zwrot kwoty transakcji. Bank może dochodzić racji klienta przed drugą stroną transakcji na przykład wtedy, gdy po dokonaniu płatności okazuje się, że zapłata za zakup naliczona zostanie dwukrotnie.
Karta prepaid oraz szczegółowe informacje o opłatach, prowizjach dostępne są w oddziałach Banku Zachodniego WBK (z wyłączeniem oddziałów oznaczonych logo „Kredyt Bank”, w sklepie banku na allegro oraz na platformie istore pod adresem www.bzwbk.istore.pl.
Radosław Różycki
Starszy Oficer Prasowy
Biuro Prasowe Banku Zachodniego WBK