Kolejny etap budowy banku mobilnego Meritum: nowy serwis WWW
Meritum Bank uruchomił nową stronę internetową. Dzięki zastosowaniu technologii Responsive Web Design serwis dopasowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlany - jest tak samo funkcjonalny na komputerze, smartfonie i tablecie. Bank jako jedyny w branży finansowej umożliwia pozostawienie postów z Facebooka bezpośrednio na swojej stronie.
Nowa strona www Meritum Banku jako jedna z pierwszych w branży bankowej została zaprojektowana zgodnie ze światowym trendem RWD (Responsive Web Design). Dzięki temu wyróżnia się minimalistycznym designem i możliwością zastosowania nietypowych rozwiązań nawigacyjnych. Dla internauty oznacza to dwie główne korzyści – w łatwiejszy i szybszy sposób znajdzie na stronie najważniejsze dla siebie informacje oraz będzie mógł bez problemów przeglądać stronę na dowolnym urządzeniu – strona sama dostosuje się do przekątnej i rozdzielczości ekranu laptopa, smartfona czy tabletu.
– Nowa strona www jest kolejnym elementem tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które obok konkurencyjnych produktów są głównym wyróżnikiem Meritum Banku. Wiemy, w jakim kierunku zmierza nowoczesna bankowość i chcemy być w gronie liderów zmian – mówi Maja Matyjewicz, dyrektor departamentu bankowości internetowej Meritum Banku.
W trakcie tworzenia strony duży nacisk położono na prostą nawigację. Już z poziomu strony głównej, użytkownik może zapoznać się ze wszystkimi kluczowymi produktami Banku i za pomocą jednego kliknięcia poznać szczegóły oferty lub przejść do wniosku o otwarcie rachunku.
Bardziej przejrzysta i przyjazna stała się także strona logowania do Systemu Bankowości Elektronicznej (SBE), która obecnie zawiera jedynie niezbędne dla klienta informacje dotyczące bezpieczeństwa, bez komunikatów marketingowych. W najbliższym czasie zmianie ulegnie też sam sposób logowania do SBE – stanie się on znacznie łatwiejszy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Na uwagę zasługuje także nowa szata graficzna strony oraz charakterystyczny dla blogów, „długi” układ treści. Serwis cechuje również interaktywność i kompatybilność z profilami Banku w serwisach społecznościowych oraz Blogiem o oszczędzaniu.
– Na stronie głównej serwisu znajdują się również opinie klientów zamieszczane w serwisach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, by w ten sposób zaakcentować, że jesteśmy bankiem otwartym na dialog z klientami – dodaje Anna Ratajczak, specjalista ds. marketingu internetowego Meritum Banku.
W nowym serwisie nie zabraknie również innych udogodnień, takich jak wyszukiwarka regulaminów i dokumentów bankowych czy kalkulator kredytowy. Nowością będzie także market ubezpieczeń.
– Nowy interfejs jest nie tylko nowoczesny i przyjemny dla oka, ale również nad wyraz intuicyjny oraz wygodny w obsłudze. Witryna jest responsywna, dzięki czemu wygląda równie dobrze na ekranie komputera, tabletu i smartfona – ocenia Maciej Nowak z bloga spidersweb.pl, który testował stronę przed jej uruchomieniem.
Za kompleksową realizację projektu odpowiadała sopocka firma Blue Services z Grupy Blue Media.
Więcej informacji na: www.meritumbank.pl; www.facebook.com/meritumbank.
Małgorzata Dłubak
Rzecznik prasowy
Meritum Banku