Kolejny etap budowy banku mobilnego Meritum: nowy serwis WWW

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

meritum.bank.02.250x142Meritum Bank uruchomił nową stronę internetową. Dzięki zastosowaniu technologii Responsive Web Design serwis dopasowuje się do wielkości ekranu, na którym jest wyświetlany - jest tak samo funkcjonalny na komputerze, smartfonie i tablecie. Bank jako jedyny w branży finansowej umożliwia pozostawienie postów z Facebooka bezpośrednio na swojej stronie.

Nowa strona www Meritum Banku jako jedna z pierwszych w branży bankowej została zaprojektowana zgodnie ze światowym trendem RWD (Responsive Web Design). Dzięki temu wyróżnia się minimalistycznym designem i możliwością zastosowania nietypowych rozwiązań nawigacyjnych. Dla internauty oznacza to dwie główne korzyści – w łatwiejszy i szybszy sposób znajdzie na stronie najważniejsze dla siebie informacje oraz będzie mógł bez problemów przeglądać stronę na dowolnym urządzeniu – strona sama dostosuje się do przekątnej i rozdzielczości ekranu laptopa, smartfona czy tabletu.

Nowa strona www jest kolejnym elementem tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które obok konkurencyjnych produktów są głównym wyróżnikiem Meritum Banku. Wiemy, w jakim kierunku zmierza nowoczesna bankowość i chcemy być w gronie liderów zmian – mówi Maja Matyjewicz, dyrektor departamentu bankowości internetowej Meritum Banku.

W trakcie tworzenia strony duży nacisk położono na prostą nawigację. Już z poziomu strony głównej, użytkownik może zapoznać się ze wszystkimi kluczowymi produktami Banku i za pomocą jednego kliknięcia poznać szczegóły oferty lub przejść do wniosku o otwarcie rachunku.
130624.nowa.str.meritum.01.1030x358

Bardziej przejrzysta i przyjazna stała się także strona logowania do Systemu Bankowości Elektronicznej (SBE), która obecnie zawiera jedynie niezbędne dla klienta informacje dotyczące bezpieczeństwa, bez komunikatów marketingowych. W najbliższym czasie zmianie ulegnie też sam sposób logowania do SBE – stanie się on znacznie łatwiejszy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Na uwagę zasługuje także nowa szata graficzna strony oraz charakterystyczny dla blogów, „długi” układ treści. Serwis cechuje również interaktywność i kompatybilność z profilami Banku w serwisach społecznościowych oraz Blogiem o oszczędzaniu.

Na stronie głównej serwisu znajdują się również opinie klientów zamieszczane w serwisach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, by w ten sposób zaakcentować, że jesteśmy bankiem otwartym na dialog z klientami – dodaje Anna Ratajczak, specjalista ds. marketingu internetowego Meritum Banku.

W nowym serwisie nie zabraknie również innych udogodnień, takich jak wyszukiwarka regulaminów i dokumentów bankowych czy kalkulator kredytowy. Nowością będzie także market ubezpieczeń.

Nowy interfejs jest nie tylko nowoczesny i przyjemny dla oka, ale również nad wyraz intuicyjny oraz wygodny w obsłudze. Witryna jest responsywna, dzięki czemu wygląda równie dobrze na ekranie komputera, tabletu i smartfona – ocenia Maciej Nowak z bloga spidersweb.pl, który testował stronę przed jej uruchomieniem.

Za kompleksową realizację projektu odpowiadała sopocka firma Blue Services z Grupy Blue Media.

Więcej informacji na: www.meritumbank.pl; www.facebook.com/meritumbank.
130624.nowa.str.meritum.02.1000x461

Małgorzata Dłubak
Rzecznik prasowy
Meritum Banku