Citi Handlowy w trójce najlepszych firm w branży finansowej w Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

citi.handlowy.250x23 kwietnia ogłoszono wyniki VII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej.

Citi Handlowy obecny w zestawieniu od pierwszej edycji utrzymał wysoką pozycję w swojej branży (bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy) plasując się na drugim miejscu na podium. W zestawieniu ogólnym bank pozostał na miejscu 12, podobnie jak w roku ubiegłym.

kaczmar.krzysztof.01.150x186Cieszymy się z tego, że Citi Handlowy konsekwentnie od siedmiu lat utrzymuje się w tym prestiżowym zestawieniu, mówi Krzysztof Kaczmar, Prezes Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy. Jest to obecnie jedno z najważniejszych wyróżnień w branży CSR i fakt, że już drugi rok zajmujemy pozycję w pierwszej trójce w naszej branży to dla nas sygnał, by dawać z siebie jeszcze więcej niż do tej pory, dodaje.

Citi Handlowy w VII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej, w branży bankowość i finanse uplasował się na podium razem z BGŻ oraz ING Bankiem Śląskim. Bank już drugi rok zajmuje wysokie, drugie miejsce w swojej branży. W zestawieniu ogólnym Citi Handlowy w tegorocznej edycji rankingu znalazł się na pozycji 12, podobnie jak w zeszłym roku, kiedy to awansował aż o 14 miejsc w porównaniu do roku 2011. Bank wziął udział we wszystkich edycjach zestawienia, od początku jego istnienia.

Ranking Odpowiedzialnych Firm został opublikowany po raz siódmy i jest jednym z bardziej prestiżowych tego typu zestawień w Polsce. Do tej pory, we wszystkich jego edycjach wzięło udział już 150 przedsiębiorstw. W tegorocznej odsłonie, ankieta została przesłana do największych na polskim rynku podmiotów, które musiały odpowiedzieć na 60 pytań z pięciu obszarów CSR: odpowiedzialne przywództwo, komunikacja z interesariuszami, zaangażowanie społeczne, odpowiedzialne zarządzanie i innowacyjność społeczna. Ankieta modyfikowana jest corocznie – z uwzględnieniem zmian zachodzących na rynku. W każdym obszarze do zdobycia jest maksymalnie 100 punktów – oznacza to, że wszystkie traktowane są jednakowo.

Źródło: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy