Private Banking – nowa oferta banku
Od 25 marca Nordea Bank Polska uruchamia na stronie internetowej serwis dotyczący oferty dla segmentu Private Banking. Klienci korzystający z tego typu usług w banku będą mieli własną platformę informacyjną.
Bankowość Prywatna w Grupie Nordea cieszy się długą tradycją. Istnieje już od 1976 roku, a w Polsce działa oficjalnie od 2011 roku.
Bankowość Prywatna (Private Banking) to zbiór sprawdzonych rozwiązań w kompleksowym zarządzaniu majątkiem zamożnych Klientów indywidualnych. W Polsce zyskuje coraz większe zainteresowanie. Wynika to ze specjalnej oferty, która przygotowana jest indywidualnie dla każdego Klienta Bankowości Prywatnej, a rolą Doradcy jest nie tylko szukanie najlepszych rozwiązań finansowych, ale także zaspokajanie różnorodnych potrzeb, nawet tych najbardziej wyszukanych. Bankowość Prywatna to obustronne zaufanie, bezpieczeństwo, partnerstwo w biznesie i zarządzaniu finansami.
Centra Bankowości Prywatnej Nordea Bank Polska znajdują się obecnie w 9 największych miastach w Polsce: w Gdyni, Gdańsku, Bydgoszczy, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. W każdym z nich do dyspozycji Klientów pozostają certyfikowani Doradcy ds. Bankowości Prywatnej, wspierani przez zespół ekspertów z Grupy Nordea.
„Serdecznie zapraszam zarówno naszych obecnych Klientów, jak i wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia strony poświęconej Bankowości Prywatnej. Znajdują się tam informacje na temat naszej historii, a także wartości, którymi kierujemy się, rozwijając relacje z naszymi Klientami. Dowiedzą się Państwo o stabilności i bezpieczeństwie, jakie gwarantuje swoim Klientom Grupa Nordea, wielokrotnie nagradzana i wyróżniana między innymi za rozwiązania w obszarze usług Bankowości Prywatnej.
Można się również dowiedzieć, jak pomagamy ustalić wachlarz celów Klienta, a także w jaki sposób wspieramy ich realizację, wykorzystując do tego usługi i produkty od lat cenione na rynku skandynawskim. Warto także zapoznać się z wypowiedzią Dyrektora Zarządzającego Bankowości Prywatnej w Grupie Nordea – Hansa Henrika Klestrupa, który zachęca do korzystania z naszych usług. Potwierdza on także, że koncepcja Grupy Nordea opierająca się na budowaniu bliskiej relacji z Klientami jest podstawą naszego działania” – mówi Paweł Kowalski, Dyrektor Zarządzający ds. Bankowości Prywatnej w Nordea Bank Polska.
Wejście na stronę Bankowości Prywatnej i wypełnienie formularza kontaktowego to pierwszy krok na drodze do osiągnięcia założonych celów naszych Klientów.
Źródło: Nordea Bank Polska