Banki spółdzielcze w ofensywie – sektor łączy moce we wspólnej promocji

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

130301.banki.01.250xBank Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz SGB-Bank S.A. podpisały porozumienie mające na celu wspólne promowanie sektora banków spółdzielczych w Polsce. Porozumienie podpisali Prezesi obu banków zrzeszających. Obecni byli także przewodniczący Rad Nadzorczych i członkowie Rad Zrzeszeń, odpowiedzialni za nadzór nad działaniami promocyjnymi.

Celem porozumienia jest połączenie pomysłów, aktywności i budżetów przy realizacji działań promocyjnych. Podpisany dokument zakłada też umacnianie pozytywnego wizerunku bankowości spółdzielczej i jej znaczących wyróżników na rynku w środowiskach opiniotwórczych, mediach i wśród szerokiej opinii publicznej.

mironczuk.tomasz.04.150xTomasz Mironczuk, Prezes Zarządu Banku BPS otwierając spotkanie podkreslił – Porozumienie, to naturalna droga wzajemnego wzmacniania się w spółdzielczości. Chcemy działać zgodnie z ideą, że zgoda buduje. Tym bardziej, że Polacy dobrze rozpoznają i pozytywnie kojarzą usługi banków spółdzielczych. Wyróżnia nas całkowicie polski kapitał i to, że u nas są ludzie – nie systemy. A ludziom przestaje odpowiadać masowość, „hurtowa” i zdalna obsługa. Banki spółdzielcze prowadzą wyjątkowy rodzaj działalności. Mamy bliskie, pełne zrozumienia relacje z naszymi klientami. Łącząc siły ze zrzeszeniem SGB możemy szerzej i częściej mówić o tym Polakom. Cel jest wspólny, zadania też – więc podanie rąk, to oczywisty gest.

kowalczyk.danuta.07.150x

Danuta Kowalczyk, p.o. Prezesa Zarządu Banku SGB-Bank S.A. powiedziała – Wracamy do dobrych praktyk sprzed kilku lat, kiedy nasze zrzeszenia już ze sobą współpracowały. Po przerwie w kontaktach jesteśmy zgodni, co do konieczności wspólnego wzmacniania marki, nagłaśniania dobrego imienia i prestiżu banków spółdzielczych. Zatem kierunek już znany, tyle, że otoczenie rynkowe jest trudniejsze. Mimo iż nie działamy jedynie po to, by maksymalizować zysk, to jednak silna konkurencja stawia nam coraz większe wyzwania. Mamy świadomość, że bankowość spółdzielcza wymaga większej dynamiki i systematyczności w działaniach promocyjnych. Dlatego łączymy siły, by pokazać, że banki spółdzielcze są liczącym się segmentem rynku bankowości w Polsce.

130301.banki.02.550x