Sollers Consulting i Saga: nowy portal dla klientów uruchomiony dzięki zdalnej współpracy
W ramach programu transformacji, ubezpieczyciel Saga uruchomił nowy portal dla klientów. Klienci Sagi mogą samodzielnie odnawiać swoje polisy, dokonywać w nich zmian oraz zarządzać dokumentami i ustaleniami finansowymi bez konieczności kontaktowania się z centrum obsługi klienta.
‒ Gratulujemy firmie Saga imponującego sukcesu. Pandemia ukazuje, jak ważne stały się usługi cyfrowe przyjazne dla użytkownika. To wielka przyjemność wspierać Sagę w jej wysiłkach transformacyjnych ‒ komentuje Grzegorz Podleśny, Partner w Sollers Consulting.
Portal pozwoli większej liczbie naszych klientów na korzystanie z wybranego przez nich kanału
‒ Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom udoskonaloną usługę cyfrową, która naprawdę będzie miała znaczenie.
Zdajemy sobie sprawę z silnego zapotrzebowania na możliwość interakcji cyfrowej z dostawcami usług, a ten portal pozwoli większej liczbie naszych klientów na korzystanie z wybranego przez nich kanału ‒ komentuje Leanne Brown, Operations Director w Saga.
Czytaj także: Kryzys, pandemia, praca zdalna, samochód i prosty sposób na obniżenie wydatków gospodarstwa domowego
Specjalizacja to usługi dla osób powyżej 50. roku życia
Saga specjalizuje się w świadczeniu usług dla osób powyżej 50. roku życia, a doświadczenie użytkownika nowego portalu zostało zaprojektowane pod kątem ich potrzeb.
Dzięki temu cyfrowa samoobsługa stanie się niezwykle atrakcyjnym kanałem usługowym. Portal został stworzony z wykorzystaniem podejścia mobile-first, aby odzwierciedlić coraz większe wykorzystanie urządzeń mobilnych w codziennym życiu klientów.
Nowy portal oparty jest na technologii Guidewire CustomerEngage i w pierwszej kolejności uruchomiony został do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych.
Portal został stworzony z wykorzystaniem podejścia mobile-first
W niedalekiej przyszłości planowane jest włączenie do niego ubezpieczeń mieszkaniowych.
Czytaj także: Rynek ubezpieczeń po III kw. 2020 roku, wypłacono poszkodowanym prawie 30 mld złotych
Nowe doświadczenie zdalnej współpracy
‒ Pomimo trudnych okoliczności spowodowanych pandemią, naszym zespołom udało się osiągnąć świetne wyniki. Jestem głęboko wdzięczny 20 osobom, którym udało się uruchomić nowy portal w ramach realizowanego zdalnie projektu.
Był to znaczący krok w procesie cyfrowej transformacji Sagi. Cieszymy się, że możemy wspierać Sagę na tej drodze ‒ komentuje Podleśny.
Łatwość interakcji oraz obsługi portalu spotkały z pozytywnymi opiniami użytkowników
‒ Zespół pracował z pełnym oddaniem, a współpraca zdalna pomiędzy Sagą i Sollersem przez cały czas trwania projektu układała się doskonale.
Pierwsze transakcje zakończyły się sukcesem, zaś nasz zespół webchat informuje, iż łatwość interakcji oraz obsługi portalu spotkały z pozytywnymi opiniami użytkowników ‒ komentuje Brown.
Czytaj także: Rynek ubezpieczeniowy: coraz mniej konkurencji, czy polisy podrożeją?