Sollers Consulting i Saga: nowy portal dla klientów uruchomiony dzięki zdalnej współpracy

Sollers Consulting i Saga: nowy portal dla klientów uruchomiony dzięki zdalnej współpracy
Fot. stock.adobe.com/WrightStudio
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Saga, brytyjski ubezpieczyciel oferujący, między innymi, ubezpieczenia turystyczne, uruchomił nowy portal cyfrowy, którego celem jest poprawa jakości obsługi klienta. Sollers Consulting wsparł wdrożenie nowego portalu, który pozwala klientom na samodzielną obsługę cyfrową swoich polis ubezpieczeniowych - czytamy w komunikacie Firmy.

W ramach programu transformacji, ubezpieczyciel Saga uruchomił nowy portal dla klientów. Klienci Sagi mogą samodzielnie odnawiać swoje polisy, dokonywać w nich zmian oraz zarządzać dokumentami i ustaleniami finansowymi bez konieczności kontaktowania się z centrum obsługi klienta.

‒ Gratulujemy firmie Saga imponującego sukcesu. Pandemia ukazuje, jak ważne stały się usługi cyfrowe przyjazne dla użytkownika. To wielka przyjemność wspierać Sagę w jej wysiłkach transformacyjnych ‒ komentuje Grzegorz Podleśny, Partner w Sollers Consulting.

Portal pozwoli większej liczbie naszych klientów na korzystanie z wybranego przez nich kanału

‒ Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom udoskonaloną usługę cyfrową, która naprawdę będzie miała znaczenie.

Zdajemy sobie sprawę z silnego zapotrzebowania na możliwość interakcji cyfrowej z dostawcami usług, a ten portal pozwoli większej liczbie naszych klientów na korzystanie z wybranego przez nich kanału ‒ komentuje Leanne Brown, Operations Director w Saga.  

Czytaj także: Kryzys, pandemia, praca zdalna, samochód i prosty sposób na obniżenie wydatków gospodarstwa domowego

Specjalizacja to usługi dla osób powyżej 50. roku życia

Saga specjalizuje się w świadczeniu usług dla osób powyżej 50. roku życia, a doświadczenie użytkownika nowego portalu zostało zaprojektowane pod kątem ich potrzeb.

Dzięki temu cyfrowa samoobsługa stanie się niezwykle atrakcyjnym kanałem usługowym. Portal został stworzony z wykorzystaniem podejścia mobile-first, aby odzwierciedlić coraz większe wykorzystanie urządzeń mobilnych w codziennym życiu klientów.

Nowy portal oparty jest na technologii Guidewire CustomerEngage i w pierwszej kolejności uruchomiony został do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych.

Portal został stworzony z wykorzystaniem podejścia mobile-first

W niedalekiej przyszłości planowane jest włączenie do niego ubezpieczeń mieszkaniowych. 

Czytaj także: Rynek ubezpieczeń po III kw. 2020 roku, wypłacono poszkodowanym prawie 30 mld złotych

Nowe doświadczenie zdalnej współpracy

‒ Pomimo trudnych okoliczności spowodowanych pandemią, naszym zespołom udało się osiągnąć świetne wyniki. Jestem głęboko wdzięczny 20 osobom, którym udało się uruchomić nowy portal w ramach realizowanego zdalnie projektu.

Był to znaczący krok w procesie cyfrowej transformacji Sagi. Cieszymy się, że możemy wspierać Sagę na tej drodze ‒ komentuje Podleśny.

Łatwość interakcji oraz obsługi portalu spotkały z pozytywnymi opiniami użytkowników

‒ Zespół pracował z pełnym oddaniem, a współpraca zdalna pomiędzy Sagą i Sollersem przez cały czas trwania projektu układała się doskonale.

Pierwsze transakcje zakończyły się sukcesem, zaś nasz zespół webchat informuje, iż łatwość interakcji oraz obsługi portalu spotkały z pozytywnymi opiniami użytkowników ‒ komentuje Brown.

Czytaj także: Rynek ubezpieczeniowy: coraz mniej konkurencji, czy polisy podrożeją?

Źródło: Sollers Consulting