Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

dom.fh.250x11 stycznia wystartowała kolejna kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów, które pojawią się między innymi w Telewizji Publicznej, jest hipoteka odwrócona - usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną dożywotnio. Kampania skierowana jest do Seniorów.

Celem kampanii jest przedstawienie hipoteki odwróconej jako rozwiązania finansowego, które w znaczny sposób może poprawić jakość życia Seniorów.

– Już czwarty rok pomagamy Seniorom i jesteśmy pierwszą na polskim rynku instytucją, która umożliwiła tej grupie osób skorzystanie z gotówki zamrożonej w nieruchomości – mówi Robert Majkowski, Prezes Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Drugim z celów biznesowych kampanii jest przedstawienie Funduszu Hipotecznego DOM S.A. jako bezpiecznego, profesjonalnego i wiarygodnego partnera finansowego.

– Gdy tworzyliśmy spot reklamowy, zależało nam przede wszystkim na jego informacyjnym i edukacyjnym charakterze. Wielu Seniorów nie zdaje sobie sprawy, że istnieje takie rozwiązanie, jak hipoteka odwrócona. Od początku działalności Funduszu Hipotecznego DOM S.A. prowadzimy wykłady i spotkania edukacyjne. Nasza druga kampania telewizyjna jest kolejnym elementem tej edukacji – zaznacza Wojciech Szmyd, Marketing Manager odpowiedzialny za realizację projektu po stronie Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

– Co więcej, koncepcja spotu powstała w oparciu o pozytywne opinie, które otrzymujemy od naszych Klientów – dodaje.

Trzydziestosekundowe spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVP Info, TVP Polonia, Polonia 1, Superstacji oraz w stacjach z pakietu At Media – od 11 stycznia 2012.

Do grupy odbiorców należą osoby powyżej 65. roku życia, mieszkające przede wszystkim w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

– Planując media zwróciliśmy uwagę na specyfikę grupy docelowej. Dobraliśmy je w taki sposób ze względu na budowę wiarygodności przekazu, stopień oddziaływania na emocje oraz stworzenie właściwego wizerunku Funduszu Hipotecznego DOM S.A., opartego na bezpieczeństwie, wiarygodności i profesjonalizmie. Zdecydowaliśmy, że podstawowym kanałem komunikacji będzie telewizja – podsumowuje Wojciech Szmyd.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Szwejkowski, produkcją zajął się Timecode, media zakupił dom mediowy Maxus.

Źródło: LTM Communications