Revolut Business udostępnia funkcję Wydatki: większa kontrola nad kosztami w dobie pandemii COVID-19

Revolut Business udostępnia funkcję Wydatki: większa kontrola nad kosztami w dobie pandemii COVID-19
Fot. Revolut
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Revolut Business udostępnia funkcję Wydatki (Expenses). Usługa ma przynieść dodatkowy poziom bezpieczeństwa i kontroli nad wydatkami, oszczędność czasu w dziale kadr, księgowości i pracownikom oraz lepszą organizację finansów w firmach, które stawiają czoła pandemii.

Dzięki funkcji Wydatki, przedsiębiorcy otrzymują błyskawiczny wgląd w finanse i rozchody. Właściciele firmy mogą otrzymywać notyfikacje o wydatkach w czasie rzeczywistym, ustawiać limity wydatków oraz blokować i zawieszać karty firmowe. Wątpliwe transakcje można przejrzeć z poziomu aplikacji na telefonie.

Czytaj także: Revolut Bank wszedł na 10 kolejnych rynków w Europie i udostępnił konta bankowe z ochroną depozytów >>>

Pracownicy nie powinni mieć kłopotu z rozliczeniem wydatków. Pomogą im w tym automatyczne przypomnienia o potrzebie zapisania paragonu po każdej płatności. Aplikacja Revolut oszczędzi im czasu oraz manualnej pracy, sczyta paragon i powiąże go z odpowiadającą mu transakcją. Teraz, gdy tak wiele płatności odbywa się online, przedsiębiorcy mogą przekierowywać potwierdzenia zapłaty na konto Revolut Business mailem lub zapisywać je w formie pliku. Nowa funkcja kategoryzacji rozpozna, które wydatki się powtarzają i tematycznie je uporządkuje, osobno “transport”, “subskrypcje” etc. Następnie, księgowy może sprawdzić czy wszystko się zgadza.

Wszystkie ręce na pokład

Zautomatyzowane funkcje z zakresu księgowości upraszczają zwyczajowo czasochłonny proces. Klienci mogą już korzystać z predefiniowanych kategorii i stawek podatkowych, lub konfigurować je stosownie do przyjętej metody księgowej. Narzędzie redukuje godziny spędzone przez menedżerów ds. finansów na prowadzenie ksiąg a pliki mogą być łatwo pobrane jako CSV i wykorzystane na dowolnym zewnętrznym programie księgowym. W przypadku klientów korzystających z platformy księgowej Xero, możliwe jest połączenie jej bezpośrednio z kontem Revolut Business, by jeszcze mocniej zautomatyzować procesy w firmie i odciążyć pracowników. 

Czytaj także: Revolut udostępnił płatności kodami QR >>>

Z funkcji Wydatki mogą skorzystać klienci posiadający jeden z płatnych planów Revolut Business – wystarczy, że wejdą w zakładkę Menu na swoim koncie firmowym, a następnie wybiorą pole “Wydatki”. 

“Zbudowaliśmy funkcję Wydatki by pomóc przedsiębiorcom, księgowym i pracownikom uprościć codzienne czynności związane z dokumentowaniem i rozliczaniem wydatków. Nie ważne czy klient jest freelancerem, właścicielem małej firmy czy przyszłego “jednorożca”, nasze narzędzie ma zapewnić większą kontrolę nad kosztami i uwolnić czas, który lepiej przeznaczyć na obronę i rozwój biznesu” – powiedział James Gibson, Szef Produktu w Revolut Business.

Źródło: Revolut