Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
89dni
22godzin
41minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego | Gospodarka

Rekordowy kwartał mLeasingu – ponad 2 mld zł w nowych umowach i rozwój cyfrowych kanałów obsługi

27.08.2025 16:34 mb | BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Rekordowy kwartał mLeasingu – ponad 2 mld zł w nowych umowach i rozwój cyfrowych kanałów obsługi
Fot. stock.adobe.com / Perfect PNG Studio
Drugi kwartał 2025 roku przejdzie do historii mLeasingu jako przełomowy. W okresie kwiecień-czerwiec wartość podpisanych umów po raz pierwszy przekroczyła 2 mld zł (2,07 mld zł), co jest rekordowym wynikiem i potwierdzeniem silnej pozycji mLeasingu na polskim rynku finansowania inwestycji, czytamy w informacji prasowej.

– Osiągnięcie poziomu ponad 2 mld zł w nowych umowach w jednym kwartale to nie tylko rekord w historii mLeasingu, ale także dowód na rosnącą rolę leasingu w finansowaniu inwestycji w Polsce.

Katarzyna Szerling, wiceprezeska zarządu mLeasingu

Wysoki popyt na nasze rozwiązania potwierdza, że przedsiębiorcy poszukują elastycznych i przewidywalnych źródeł finansowania.

Nasza strategia, oparta na cyfryzacji, prostych procesach i rozwoju oferty wspierającej zieloną transformację, pozwala nam nie tylko utrzymywać silną pozycję rynkową, lecz także aktywnie wspierać modernizację i konkurencyjność polskich firm – podkreśla Katarzyna Szerling, wiceprezeska zarządu mLeasingu.

Czytaj także: Jak kupować zieloną energię? Wspólny portal edukacyjny Polenergii i mLeasing

Cyfryzacja motorem wzrostu

Jednym z kluczowych czynników sukcesu pozostaje rozwój kanałów zdalnych. 31% klientów zdecydowało się złożyć wniosek leasingowy elektronicznie, co świadczy o rosnącej popularności rozwiązań cyfrowych i zmieniających się oczekiwaniach rynkowych.

W segmencie klientów detalicznych odsetek ten wyniósł aż 35%, podkreślając wagę cyfryzacji w obsłudze mniejszych przedsiębiorstw i osób prywatnych.

Marcin Koprowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu w mLeasingu

– Tak dobre wyniki to efekt konsekwentnej cyfryzacji i ułatwiania przedsiębiorcom dostępu do finansowania. Zwiększamy skalę obsługi online, odpowiadając na rosnące oczekiwania klientów.

W kolejnych kwartałach planujemy dalsze inwestycje w cyfrowe rozwiązania oraz liczymy na coraz większe efekty synergii wynikające z bliskiej współpracy z mBankiem – mówi Marcin Koprowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu w mLeasingu.

Czytaj także: Platforma mLeasing wspiera przedsiębiorców na każdym etapie zielonej transformacji

mLeasing rozwija ofertę wspierającą zieloną transformację

Leasing od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych sposobów finansowania inwestycji w Polsce – zarówno wśród dużych przedsiębiorstw, jak i mniejszych firm, które dzięki niemu mogą szybciej reagować na zmieniające się warunki gospodarcze.

mLeasing, jako część Grupy mBanku, odgrywa w tym procesie kluczową rolę, oferując elastyczne i dopasowane do potrzeb rozwiązania finansowe. Dzięki synergii z mBankiem klienci zyskują dostęp do kompleksowej oferty finansowej.

Równolegle mLeasing rozwija ofertę wspierającą zieloną transformację przedsiębiorstw. Klienci mogą finansować nie tylko pojazdy czy maszyny produkcyjne, ale także energooszczędne urządzenia i aktywa zasilane odnawialnymi źródłami energii.

Leasing staje się tym samym narzędziem, które pomaga firmom inwestować w technologie redukujące wpływ na środowisko i wspierające proces dekarbonizacji.

Czytaj także: Nauka i edukacja ekonomiczna | Finansowanie inwestycji | Leasing w bankach

Źródło: mLeasing
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Cyfryzacja / DigitalizacjaESG / Environmental, Social and corporate GovernanceKatarzyna SzerlingMarcin KoprowskimBankmLeasingMotoryzacjaSektor leasinguZielona transformacja
Autor mb
Źródło BANK.pl
Partner działu
Fundacja Polska Bezgotówkowa

Polecamy

dr Jacek Furga
Multimedia
Zapowiada się rekordowy rok dla budownictwa mieszkaniowego i rynku kredytów hipotecznych
Dariusz Standerski, wiceminister cyfryzacji
Technologie i innowacje
Cyfryzacja po europejsku: 100 regulacji cyfrowych i 270 organów regulacyjnych
symbole OZE, ESG na stosach monet
ESG
Porozumienie między Parlamentem a Radą UE w sprawie Omnibus i ESG
Marek Chlebicki Partner, PwC Polska i Krzysztof Słotwiński CISO, BNP Paribas Bank Polska S.A. | Źródło: BANK.pl
Multimedia
Czas na odporność cyfrową

Najnowsze

Z rynku finansowego
Prezes GPW o przyszłości Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie
Agnieszka Walter-Drop, dyrektor generalna ds. polityki spójności, rolnictwa i polityki społecznej w Parlamencie Europejskim.
Nieruchomości
KE przygotowała Europejski Plan na rzecz Dostępnych Mieszkań
eSkarbonka napędzana przez Mastercard gra dla 34. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP)
Bezgotówkowo
eSkarbonka napędzana przez Mastercard gra dla 34. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Arkadiusz Lewicki | Źródło: BANK.pl
ESG
Instrumenty Finansowe Programów UE dla transformacji klimatycznej
fragmenty flag UE i Chin
Gospodarka
Czy import z Chin zagraża gospodarce Unii Europejskiej?
infografika, mSzafir KIR
Cyberbezpieczeństwo
Jednorazowa wersja e-podpisu mSzafir w aplikacji mObywatel
fragment globusa, Polska, wirtualne linie, globalna gospodarka
Z rynku finansowego
ChatGPT nie polubił CPK / Portu Polska
siedziba Fed
Z rynku finansowego
Nowy szef Fed prawdopodobnie będzie miał na imię Kevin

Zobacz także

Z rynku finansowego
Prezes GPW o przyszłości Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie
fragmenty flag UE i Chin
Gospodarka
Czy import z Chin zagraża gospodarce Unii Europejskiej?
infografika, mSzafir KIR
Cyberbezpieczeństwo
Jednorazowa wersja e-podpisu mSzafir w aplikacji mObywatel
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}