Przepis na zdalny bank
Początek pandemii był prawdziwym wyzwalaczem projektów IT. Po tym, jak firmom udało się odzyskać w rekordowym tempie sprawność operacyjną, organizacje zaczęły wdrażać rozwiązania umożliwiające swoim klientom sprawne załatwienie spraw – sektor bankowy nie był tu wyjątkiem.
Szybko okazało się, że brak możliwości pójścia do placówki wymusza dostarczenie narzędzi, które pozwolą na załatwienie wszystkich spraw zdalnie.
I to nie tylko młodym, świetnie obeznanym z technologiami klientom, ale też seniorom, nie zawsze chętnym do testowania nowinek.
Ważnym elementem jest też bezpieczeństwo – klient musi mieć wygodny dostęp do usługi, ale też bank nie może narażać się na ryzyko nieautoryzowanego dostępu.
O tym, jak przenieść bankowość do domu stosując rozwiązania self-service na infolinii, chat boty, voice boty czy biometrię opowiem podczas konferencji.
Warto zajrzeć, bo na rynku jest dostępnych bardzo wiele rozwiązań i z doświadczenia wiem, że nie wszystkie technologie są kluczowe, nie wszystko da się również wdrożyć od ręki.
Moje doświadczenie jako integratora jest takie, że sekret tkwi we właściwej ocenie potrzeb ‒ dopasowanie rozwiązania to kolejny krok.
Zapraszam na prezentację.
Mikołaj Zaleski,
Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland.
Więcej na ten temat już 18 lutego 2021 roku, podczas konferencji:
BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
Zapraszamy!