Połączone spółki Aegon, Compensa Życie i Vienna Life będą działać pod marką Vienna Life
Docelowa marka, Vienna Life, mimo że jest taka sama jak nazwa jednej z łączących się spółek, ma reprezentować zupełnie nową tożsamość przyszłej firmy. Ma w pełni odpowiadać zmieniającemu się krajobrazowi biznesowemu i wzmacniać pozycję towarzystwa na rynku.
Jednocześnie pierwszym członem nazwy nawiązuje do marki Grupy, wpisując się tym samym w 200-letnią historię jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Czytaj także: Ubezpieczenia: ceny polis na świecie wzrosły, ale pozostają stabilne
Vienna Life – fuzja ułatwi rozwój
– Połączenie naszych trzech firm daje nam nowe, większe możliwości rozwoju biznesu i oferowania klientom oraz partnerom jak najlepszych rozwiązań. W ramach wypracowywanej strategii biznesowej mamy plan rentownej, zrównoważonej i rozwojowej działalności.
Jednocześnie będziemy jedyną spółką życiową reprezentującą naszego właściciela na polskim rynku.
Marka przyszłej firmy ma jak najlepiej odzwierciedlać naszą zdolność do adaptacji, nasze ambicje i cele Grupy. Jesteśmy gotowi sprostać tym wyzwaniom z determinacją i profesjonalizmem – podkreśla Tomasz Borowski, prezes Vienna Life i kandydat na prezesa połączonych spółek.
Kolejnym etapem związanym z rebrandingiem będzie przygotowanie strategii komunikacji marki i jej nowej identyfikacji wizualnej.
Czytaj także: Mam jeszcze czas – pięć mitów o ubezpieczeniach na życie
Wzmocnienie pozycji Vienna Life na rynku ubezpieczeniowym
Wskutek połączenia nowa Vienna Life stanie się jednym z największych graczy na rynku ubezpieczeń życiowych z szerokim portfolio produktów i usług.
Zbliżające się przekształcenia nie oznaczają zmian dla klientów, pośredników i partnerów biznesowych trzech łączących się spółek.
Pod nową marką spółka życiowa będzie też nadal rozwijać partnerstwa dystrybucyjne ze spółkami Grupy, m.in. z majątkową Compensą.
Vienna Life nie rezygnuje również z multibrandowego podejścia czy kooperacji na zasadzie white label.
Umożliwi to elastyczne dostosowanie oferty do zróżnicowanych oczekiwań partnerów i ich klientów oraz poszerzy możliwości dotarcia do różnych grup odbiorców.