Nowy spot wizerunkowy MetLife

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

metlife.01.400x153MetLife rozpoczęło kolejny etap kampanii reklamowej. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi "Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat".

„Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów” – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife.

„To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami” – dodaje.

Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki (Peanuts). Emisja spotu reklamowego rozpoczęła się 5 kwietnia.

Żródło: PIU