Nowa kampania SGB skierowana do młodych klientów

Nowa kampania SGB skierowana do młodych klientów
Źródło: SGB-Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wiosną tego roku Banki Spółdzielcze SGB zapewniały klientów firmowych, że są dla nich profesjonalnym i zaufanym partnerem, takim, jakiego się po prostu lubi. Teraz SGB startuje z nową kampanią. Po klientach indywidualnych, wielkiej loterii lokat i przedsiębiorcach - przyszedł czas na młodych!

Nowa kampania startuje dzisiaj (27.09.2024) i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć  w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Przekazy będą obecne także w Internecie. Za produkcję odpowiada agencja reklamowa GPD a reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak.

W spocie reklamowym widzimy grupę nastolatków – młodych wilków –  w której każdy jest inny, ale łączą ich relacje, o które dbają. Widzimy ich też w różnych codziennych sytuacjach, w których korzystają ze swojego konta w SGB. Płacą telefonem, dostają przelew na telefon BLIK, sprawdzają stan konta w aplikacji, żeby zdecydować ile pieniędzy chcą wydać, płacą w Internecie. Narratorem tej historii jest mama, która o tych młodych wilkach opowiada ciepło i z dumą w głosie.

Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale SGB na YouTube

Grupa SGB: dobrze jest dbać o siebie nawzajem

Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.

– Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemy, że jesteśmy tacy sami jak oni – młodzi mają swoje sprawy i potrzeby. My, dorośli, wspieramy ich oraz ich wybory wtedy, kiedy tego potrzebują – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.

– To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGB, ale jednocześnie kontynuacja tego, o czym konsekwentnie mówimy od 3 lat. O tym, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem. Jesteśmy przy tym prawdziwi, jesteśmy bankami, które wspierają lokalne inwestycje, społeczności i działają na zasadzie wzajemności – dodaje.

Czytaj także: Nowa loteria promocyjna lokat w bankach spółdzielczych SGB

Specjalna kampania SGB i Mastercard w kinach

Dbając o młodych, banki spółdzielcze SGB nie zapominają też o… dorosłych wilkach. W październiku ‘24 wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard.

Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.

Więcej informacji na stronie takaroznica.sgb.pl  

Źródło: BANK.pl