mPay informuje o znacznym wzroście przychodów i o planach wprowadzenia własnej karty płatniczej

mPay informuje o znacznym wzroście przychodów i o planach wprowadzenia własnej karty płatniczej
Źródło: mPay
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Przychody mPay, polskiego dostawcy rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych, wyniosły 26,9 mln zł w okresie I-III kw. 2023 r., co oznacza wzrost o 41,2% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku, poinformowała spółka.

Łączna wartość transakcji zrealizowanych przez mPay (TTV) wyniosła w minionych 9 miesiącach 43,5 mln zł wobec 29 mln zł rok wcześniej. Na koniec października liczba użytkowników aplikacji przekroczyła 1,4 mln, wobec niecałych 1,1 mln przed rokiem. Spółka poszerzyła usługi sprzedaży biletów komunikacji i opłat za parkowanie o nowe miasta.

W obszarze B2B kontynuowano prace rozwojowe oraz zrealizowano pierwsze uruchomienia usług w formie API w obrębie digital wallet oraz closed-loop payments.

Wkrótce własna karta płatnicza

„Ostatnie miesiące minęły pod znakiem dynamicznego wzrostu naszej podstawowej działalności. Podpisaliśmy kolejne umowy z miastami, które rozszerzają nasze usługi parkingowe i sprzedaż biletów komunikacyjnych. Za pomocą aplikacji można już kupić bilety na przejazdy miejskie w 121 polskich miastach i zapłacić za parkowanie w 88 miastach. Równolegle aktywnie rozwijamy usługi Fintech, wprowadziliśmy do ofert nowy rodzaj ubezpieczeń samochodowych, jesteśmy też na ostatniej prostej uruchomienia własnej karty płatniczej, a w segmencie B2B rozwijamy usługi bazujące na API” – mówi Andrzej Basiak, Prezes mPay.

W aplikacji mobilnej mPay, we współpracy z partnerem KioskPolis, wprowadzono nowy rodzaj ubezpieczeń samochodowych assistance oraz dodatkowe oferty specjalne przewoźników kolejowych. Uruchomiono także nową odsłonę Planera i Rozkładów Jazdy (mPay Go).

Nowe produkty pożyczkowe i ubezpieczeniowe

W III kwartale 2023 r. Spółka znacznie poszerzyła kompetencje sprzedażowe i projektowe zatrudniając nowe osoby, które zajmują się pozyskiwaniem nowych Partnerów do współpracy.  

Efektami ich prac było m.in. podpisanie, już w IV kw., listów intencyjnych: z Paytree, którego celem jest wprowadzenie nowych produktów pożyczkowych tej firmy do aplikacji mPay oraz Korporacją Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych dotyczącą prac koncepcyjnych nad wspólnym opracowanie nowych unikatowych i nierozpowszechnionych na polskim rynku produktów ubezpieczeniowych.

„Biorąc pod uwagę intensywność prac i poszukiwania nowych produktów jestem przekonany, że kolejne znaczące umowy zostaną zawarte przed końcem roku i będą miały znaczący wpływ na przychody i wynik mPay w 2024 r.” – dodaje Andrzej Basiak.

Źródło: mPay