LiveKid został nowym partnerem biznesowym mPay
– Podpisanie umowy z LiveKid jest znaczącym uzupełnieniem oferty mPay w zakresie usług spółki dla B2B. LiveKid jest jednym z największych dostawców cyfrowych usług dla rodziców na polskim rynku, co pozwala nam sądzić, że ta współpraca wpłynie znacząco zwiększenie liczby użytkowników aplikacji i w konsekwencji znacznie zwiększy wartość realizowanych transakcji.
Według naszych wstępnych szacunków w 2024 roku planowana wartość przetwarzanych przez mPay transakcji (TTV) realizowana za pośrednictwem LiveKid wyniesie co najmniej 1/3 całości opłat przechodzących przez system LiveKid, który w tym roku wg uzyskanych przez Spółkę informacji zamknie się kwotą 750 mln zł – podkreśla Andrzej Basiak, prezes mPay SA.
Czytaj także: Raport Specjalny – IT@BANK 2023 | Hiperpersonalizacja | Świat multikanałowości wcale nie taki straszny
Uproszczone rozliczenia dla przedszkoli i rodziców
W ramach współpracy mPay udostępni LiveKid mechanizm do zarządzania płatnościami w ramach aplikacji. Dzięki temu użytkownicy aplikacji LiveKid, żłobki i przedszkola będą mogły przyjmować środki na rachunek w aplikacji, zlecać przelewy oraz podejmować wszelkie działania związane z prowadzeniem rachunku.
– Mamy nadzieję, że obie firmy skorzystają na tej współpracy również promocyjnie, ponieważ użytkownicy obu aplikacji to zarówno młodzi rodzice, jak i osoby korzystających z aplikacji alternatywnych do aplikacji bankowych.
Jednocześnie ze względu na kompleksową obsługę klientów i Systemu LiveKid współpraca na podstawie omawianej umowy z LiveKid powinna w 2024 toku wygenerować dla mPay marżę lepszą niż zwyczajowo osiąga się na usłudze płatniczej – dodaje Andrzej Basiak.
Czytaj także: Bankowość i Finanse | Debata redakcyjna – CRIF | Frontem do klienta w dobie AI
mPay zamienia się w fintech
LiveKid to bardzo szybko rozwijający się lider na rynku oprogramowania do zarządzania żłobkami i przedszkolami. Platforma upraszcza komunikację z rodzicami, rozliczenia, płatności oraz prowadzenie dokumentacji placówki edukacyjnej.
Obecnie Agent obsługuje 2500 klientów (żłobków i przedszkoli).
Współpraca z LiveKid jest kolejnym krokiem w realizacji strategii przemiany mPay w fintech.
mPay stale szuka podobnych partnerów, którzy planują wdrożenie usług fintech w swoich produktach. Przetwarzanie transakcji przez mPay w systemie LiveKid jest przykładem jak Krajowa Instytucja Płatnicza może znaleźć swoje miejsce w ekosystemie płatniczym i uzupełniać oferty bankowe.