„Kumulacja korzyści” dla klientów banków z Grupy BPS i Banku BPS zakładających rachunek z kartą Mastercard
Promocja „Kumulacja korzyści” skierowana jest do klientów indywidualnych. Aby wziąć w niej udział należy otworzyć konto osobiste w jednym z banków spółdzielczych Grupy BPS lub Banku BPS i zawnioskować o kartę płatniczą Mastercard. Z promocji mogą skorzystać również dotychczasowi klienci, którzy dotąd nie mieli karty debetowej lub kredytowej Mastercard.
Chcąc skorzystać z promocyjnych benefitów należy aktywnie korzystać z nowej karty – wystarczy minimum 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie, na łączną kwotę nie mniejszą niż 1000 zł.
Płatności można robić kartą tradycyjną i tą w portfelu cyfrowym w smartfonie, zegarku lub opasce fitness. Liczą się także transakcje kartami przypiętymi do płatności abonamentowych (np. za serwisy VOD, czy te z muzyką).
Jedyny dodatkowy wymóg to zalogowanie się na stronie programu Mastercard Bezcenne Chwile, gdzie przy okazji można zapoznać się z szerokim katalogiem nagród i wybrać tę, na którą zbiera się swoje punkty.
Po spełnieniu wszystkich warunków, co miesiąc otrzymuje się 4000 punktów (równowartość 50 zł). Łącznie przez 6 miesięcy można zyskać 24 000 punktów, czyli 300 zł. W programie Mastercard Bezcenne Chwile punkty wymienia się np. na e-vouchery lub karty podarunkowe do Allegro, RTV Euro AGD, czy Carrefour.
Czytaj także: Prezes Banku BPS o roli banków lokalnych w finansowaniu małych firm
Grupa BPS: nowe karty płatnicze Mastercard, w stylu folkowym
– Warto odwiedzić jeden z 307 banków spółdzielczych Grupy BPS po sąsiedzku lub oddział Banku BPS właśnie teraz. Przemawiają za tym nie tylko względy praktyczne, ale również… estetyczne. Oprócz promocji, mamy do zaoferowania zupełnie nowe karty płatnicze Mastercard, z wizerunkiem inspirowanym stylem folkowym.
Karty debetowe i kredytowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych, są elegancko czarne, a grafika, nawiązująca do ludowych wycinanek, koronek i haftów, jest srebrna.
Natomiast karty dla dzieci i nastolatków są pełne kolorów i stanowią kreatywny mix sztuki ludowej ze street artem i muralem – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.
Czytaj także: Wraca loteria dla klientów banków Zrzeszenia BPS i Banku BPS: Spłacamy Twój Kredyt
Kumulacja korzyści i edukacja finansowa dziecka
Jeśli klient zdecyduje się również na kartę młodzieżową Mastercard dla swojego dziecka, wnuka, czy kuzyna, finansowe korzyści na jego koncie w programie Mastercard Bezcenne Chwile będą się kumulować.
Aktywne płatności kartą młodzieżową premiowane są dodatkowymi punktami. W każdym z kolejnych 6 miesięcy można zdobyć 1600 punktów (równowartość 20 zł) pod warunkiem wykonania minimum 5 transakcji na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 zł.
Punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile klient może wymienić na e-vouchery lub karty podarunkowe dla swojego podopiecznego. Wybór nagród jest bardzo szeroki.
– Mamy Rok Edukacji Ekonomicznej, więc tym bardziej zachęcamy do uczenia dzieci gospodarowania własnymi pieniędzmi i oszczędzania. Karta, również przedpłacona, czyli niezwiązana z kontem osobistym, może być dobrym prezentem dla dziecka czy nastolatka.
Podkreślimy w ten sposób jego niezależność, zachęcimy do samodzielnego myślenia o wydatkach. A teraz dodatkowo aktywny użytkownik takiej karty może dostać w promocji 120 zł na zakupy. Nagrodę finansową odbiera dorosły, który zawnioskował o kartę, oczywiście zachęcamy by przeznaczyć ją na potrzeby, rozwój pasji lub talentów młodego człowieka. To dodatkowa okazja do rozmowy o pieniądzach – mówi Robert Szymański.
Aby skorzystać z promocji, dorosły klient powinien zarejestrować kartę młodzieżową dodatkowo – oprócz niezbędnego logowania w programie Mastercard Bezcenne Chwile – również na stronie www.mojbank.pl/talent. Jedna karta może być zarejestrowana tylko jeden raz.
W promocji „Kumulacja korzyści” biorą udział wszystkie karty Mastercard, o które klienci zawnioskują do 31 lipca 2024 roku.
Regulamin promocji i dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: https://mojbank.pl/kumulacja-korzysci.
Materiały promocyjne – plakaty, ulotki i banery internetowe – powstały z wykorzystaniem zdjęć prawdziwych pracowników i klientów banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Zobaczymy na nich te same osoby, które wzięły udział w reklamie telewizyjnej „Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.