Eurofactor stawia na lojalność klientów i doradców o najwyższych kompetencjach
Grupa EFL, do której należy Eurofaktor Polska SA, kolejny raz przeprowadziła badanie, podczas którego zapytała klientów, wszystkich wchodzących w skład Grupy firm, o ich doświadczenia ze współpracy ze Spółką i jak postrzegają ją na tle konkurencji. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie września i października 2022 roku przez niezależną agencję badawczą IPSOS.
– Eurofactor Polska należy do TOP 10 firm faktoringowych w kraju. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że największą wartością firmy są lojalni klienci. Wskaźnik NPS (Net Promoter Score), przedstawiający skłonność klientów do rekomendowania, który dla Eurofactor po raz kolejny wyniósł 60 – jest dla nas motywacją do dalszej wytężonej, codziennej pracy nad utrzymaniem wysokiego poziomu świadczonych usług, przynoszących klientom satysfakcję ze współpracy z nami – powiedział Stanisław Atanasow, prezes zarządu Eurofactor Polska S.A.
Eurofactor, który działa na rynku od blisko 12 lat, poddał się temu badaniu już po raz trzeci.
– Działając na rynku od ponad dekady doskonale zdajemy sobie sprawę, że tylko dobre relacje z klientami i indywidulne podejście do ich potrzeb i oczekiwań buduje naszą pozycje rynkową.
Z badania, któremu poddaliśmy się już po raz trzeci wynika, że Eurofaktor postrzegany jest jako ekspert w faktoringu. Taką ocenę wystawiło nam 9 na 10 badanych firm. Klienci docenili również jakość naszych usług. Za parametry oferty i dostosowanie usługi do potrzeb klientów otrzymaliśmy również 9 na 10 możliwych punktów.
Jesteśmy dumni z tych wyników, ale nie spoczywamy na laurach. Na bieżąco monitorujemy rynek i staramy się wspierać klientów w bezpiecznym budowaniu ich biznesów – powiedział Radosław Pawlak, Dyrektor Departamentu Operacji, Eurofactor Polska SA.
Czytaj także: KSeF w faktoringu – na co musimy się przygotować przy wdrażaniu Krajowego Systemu e-Faktur
Klient dobrze zaopiekowany
Jednym z elementów, które miały wpływ na uzyskaną przez Eurofactor ocenę była obsługa bieżąca i współpraca ze sprzedawcą.
– To, jak firma jest postrzegana, w dużym stopniu zależy od pierwszego wrażenia i tego, w jaki sposób sprzedawca potrafi zaprezentować usługę. W badaniu klienci wystawili nam ocenę 9,6 pkt za przyjazne nastawienie. 9,5 pkt na 10 możliwych otrzymaliśmy za wiedzę na temat produktów i procedur. Co ważne – niemal wszyscy badani docenili dostępność sprzedawcy – 9,7 pkt oraz wysłuchanie i zrozumienie potrzeb 9,5 pkt.
Nasze atuty, które dają nam przewagę nad konkurencją, to również przyjazność i życzliwość (9,8 pkt), czas reakcji na zgłoszenie (9,4 pkt.) oraz działania podjęte w odpowiedzi na zgłoszenia i prośby (9,5 pkt).
To potwierdza, że dzięki dużej uwadze, którą przykładamy do procesu rekrutacyjnego, naszą firmę reprezentują kompetentni doradcy, którzy potrafią sprostać oczekiwaniom coraz bardziej świadomych usługi i wymagających klientów – powiedział Mariusz Wiśniewski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Eurofactor.
Czytaj także: Faktoring zapewnia stabilność w niestabilnych czasach
Ponadrynkowa dynamika sprzedaży
Eurofaktor Polska w 2022 roku rósł niemal dwukrotnie szybciej niż rynek.
Należący do TOP 10 firm faktoringowych w Polsce firma w okresie od stycznia do grudnia 2022 roku sfinansowała wierzytelności klientów o łącznej wartości ponad 9,6 mld zł.
Wypracowana dynamika na poziomie 49% była blisko dwukrotnie wyższa od średniej rynkowej, która wyniosła 27%.
Czytaj także: XIII Międzynarodowy Kongres Faktoringu: w czasach niepewności faktorzy pozostają stabilnym partnerem
Z danych zaraportowanych przez Polski Związek Faktorów (PZF) wynika, że w 2022 roku firmy faktoringowe w Polsce sfinansowały wierzytelności w wysokości ponad 460 mld zł.
To jest blisko 100 mld więcej niż w roku 2021 i dynamikę na poziomie 27 proc.
Więcej informacji: www.eurofactor.pl