eService i Visa ułatwiają wspieranie akcji charytatywnych

eService i Visa ułatwiają wspieranie akcji charytatywnych
Fot. stock.adobe.com / ViDi Studio
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Z okazji zbliżającego się (5 września) Międzynarodowego Dnia Dobroczynności, eService przypomina o możliwości wsparcia działań charytatywnych dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym, które powstały we współpracy z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych, czytamy w komunikacie prasowym Firmy.

W kontekście obchodzonego 5 września Międzynarodowego Dnia Dobroczynności warto zwrócić uwagę na rosnące możliwości wspierania działań charytatywnych dzięki nowoczesnym technologiom płatniczym.

eService we współpracy z Visa oferuje rozwiązania umożliwiające firmom i dużym sieciom handlowym łatwe i skuteczne wspieranie inicjatyw dobroczynnych.

Współpraca eService i Visa

– Nasze innowacyjne rozwiązanie oparte oparte na autorskim oprogramowaniu terminali płatniczych na platformie Tetra zostało wdrożone w 2022 roku. Od tego czasu z powodzeniem wspiera firmy w realizacji działań na rzecz społeczności.

Dzięki współpracy z Visa umożliwiamy prostszy i bezpieczniejszy sposób przekazywania datków charytatywnych bezpośrednio przy płatności kartą, co sprawia, że każda transakcja może stać się aktem dobroczynności.

W obliczu wyzwań, przed którymi stają współczesne społeczeństwa, technologia może odgrywać kluczową rolę w niesieniu pomocy potrzebującym. Firmy mogą łatwo integrować wsparcie dla działań charytatywnych w swoich codziennych operacjach – mówi Marek Trąbiński, dyrektor Biura Rozwoju Produktu eService.

Czytaj także: Bankowość i Finanse | Social Banking | Bankowość społeczna – nowe hasło czy praktyka?

Akcja „Płacę i pomagam”

W ramach akcji „Płacę i pomagam”, uruchomionej w 2022 roku w odpowiedzi na kryzys humanitarny związany z wojną w Ukrainie, eService umożliwiło przedsiębiorcom łatwe włączenie się w zbiórki pieniężne na rzecz poszkodowanych.

Dzięki autorskiemu oprogramowaniu dla nowoczesnych terminali płatniczych, firma stworzyła funkcjonalność, która pozwala na szybkie przekazywanie datków przy okazji codziennych transakcji kartowych. Po dokonaniu płatności na ekranie terminala pojawia się komunikat z propozycją wsparcia wybranej organizacji charytatywnej, co umożliwia klientom przekazanie datków o wartości np. 5, 10 lub 20 zł.

Środki przekazywane za pomocą terminali trafiają bezpośrednio na konta sprawdzonych organizacji charytatywnych, takich jak SOS Wioski Dziecięce, Polski Czerwony Krzyż czy Polska Akcja Humanitarna, z którymi eService ma zawarte stosowne umowy. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na udział w akcji, mogą wybrać organizację, do której trafią środki.

Co ważne, użytkownik terminala nie pośredniczy w przechowywaniu zebranych funduszy, co eliminuje potencjalne zobowiązania podatkowe.

„Płacę i pomagam” to jedna z wielu inicjatyw eService, które pokazuje, jak technologia może wspierać działania charytatywne.

Czytaj także: Prezent od eService na Tydzień Płatności Bezgotówkowych

#GivingTuesday

Oprócz przypadającego na 5 września Międzynarodowego Dnia Dobroczynności, niedługo później – 28 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Dobroczynności, znany również jako #GivingTuesday.

Może on być kolejną okazją do angażowania się w działania charytatywne. W tym dniu globalny ruch mobilizuje miliony ludzi na całym świecie do dawania i wspierania innych.

Technologia łączy, ułatwia realizację strategii CSR

Takie działania to doskonały przykład tego, jak nowoczesna technologia może wspierać działania charytatywne i angażować społeczeństwo w pomoc potrzebującym. Innowacyjne rozwiązania płatnicze, takie jak funkcjonalność terminali eService, umożliwiają firmom łatwe wdrażanie programów dobroczynnych, co ma potencjał by stać się istotnym elementem ich strategii CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu).

Firmy coraz częściej dostrzegają korzyści płynące z angażowania się w działania na rzecz społeczności. Takie inicjatywy mają szansę, by wzmocnić ich wizerunek jako odpowiedzialnych społecznie, zwiększają lojalność klientów oraz mogą przyciągnąć nowe grupy odbiorców.

Dzięki technologii przedsiębiorstwa mogą efektywnie łączyć swoje codzienne operacje z możliwością wspierania ważnych celów charytatywnych, co nie tylko przynosi korzyści potrzebującym, ale również może pozytywnie wpłynąć na postrzeganie marki.

Czytaj także: Wydarzenia i Opinie | Forum Usług Płatniczych 2023 | Rynek czekają kolejne wyzwania

Źródło: eService