ESBANK Bank Spółdzielczy: konto na selfie to dla nas szansa

ESBANK Bank Spółdzielczy: konto na selfie to dla nas szansa
Źródło: ESBANK Bank Spółdzielczy
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wdrożone dwa miesiące temu konto na selfie w aplikacji SGB Mobile to milowy kamień w rozwoju zdalnych usług w Spółdzielczej Grupie Bankowej. ESBANK Bank Spółdzielczy, który udostępnił nowy produkt jako jeden z pionierów w Grupie, rozpoczął właśnie lokalnie kampanię reklamową nowego, mobilnego ROR-u, czytamy w komunikacie Banku.

Konto na selfie przez aplikację SGB Mobile to wygodny sposób na bezpieczne założenie rachunku bankowego bez wychodzenia z domu.

Jest odpowiedzią Grupy SGB na potrzeby osób, zwłaszcza młodszych, dla których świat online stanowi oczywistość i codzienność, ale nie tylko.

Założenie konta przez aplikację pozwala ograniczyć bezpośredni kontakt z innymi osobami, dając niemal natychmiastowy dostęp do szeregu zdalnych usług bankowych

Wpisuje się też w trend dynamicznej cyfryzacji usług, także w bankowości, związany z jednej strony z doświadczeniem pandemii, a z drugiej – ze stale rosnącym tempem życia.

Czytaj także: Plany łączeniowe ESBANKU Banku Spółdzielczego oraz Banku Spółdzielczego w Kleszczowie

Zdalnie czyli bezpiecznie

Założenie konta przez aplikację pozwala ograniczyć bezpośredni kontakt z innymi osobami, dając niemal natychmiastowy dostęp do szeregu zdalnych usług bankowych. Pozwala też klientowi zaoszczędzić tak pieniądze, dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej, jak i czas oraz papier.

Zamiast wizyty w placówce Banku – wystarczy bowiem smartfon z dostępem do Internetu oraz dowód osobisty, a papierową umowę – zastępuje elektroniczny akcept kodem SMS w aplikacji.

Takie udogodnienie dla Klientów z początkiem września jako jeden z pionierów w Grupie SGB wdrożył ESBANK Bank Spółdzielczy.

Jacek Zacharewicz, Prezes Zarządu ESBANKU Banku Spółdzielczego

‒ W ESBANKU podążamy za potrzebami Klientów i stawiamy na innowacje, łącząc bankowość opartą o relacje z nowoczesnymi technologiami. Jako uczestnicy Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego aktywnie wspieramy też Mobilne Przyspieszenie Spółdzielczej Grupy Bankowej. Dlatego wdrożenie Konta na selfie uznaliśmy za priorytet.

Konto na selfie to dla nas szansa na pozyskanie nowych Klientów. Dzięki współpracy z SGB-Bankiem łamiemy stereotypy dotyczące bankowości spółdzielczej i bez kompleksów możemy konkurować dziś z największymi bankami komercyjnymi – podkreśla Jacek Zacharewicz, Prezes Zarządu ESBANKU Banku Spółdzielczego.

Podążamy za potrzebami Klientów i stawiamy na innowacje, łącząc bankowość opartą o relacje z nowoczesnymi technologiami

Tomasz Kowalski, Dyrektor ds. Wsparcia i Rozwoju w ESBANKU Banku Spółdzielczym.

‒ Jeszcze do niedawna technologia oparta o zaawansowane algorytmy i biometryczną weryfikację tożsamości podczas zdalnego zakładania konta była dostępna wyłącznie w sektorze komercji.

Dziś jest codziennością także w ESBANKU Banku Spółdzielczym. Za nami pierwsza setka kont na selfie, ale nabieramy rozpędu.

Gratuluję departamentom SGB-Banku, odpowiedzialnym za projekt konta na selfie i dziękuję za współpracę na każdym etapie jego wdrażania ‒ dodaje Tomasz Kowalski, Dyrektor ds. Wsparcia i Rozwoju w ESBANKU Banku Spółdzielczym.

Czytaj także: W bankach spółdzielczych SGB ruszają przelewy na telefon BLIK

Specjalna informacja dla lokalnej społeczności

Rozwój nowoczesnej oferty to nie tylko wymierne korzyści oraz nowe możliwości dla klientów, ale i szansa na wzmocnienie pozytywnego wizerunku. Te atuty konta na selfie podkreśla nowa kampania reklamowa, przygotowana przez ESBANK Bank Spółdzielczy.

Za nami pierwsza setka kont na selfie, ale nabieramy rozpędu

‒ Wychodzimy do lokalnej społeczności z własnym przekazem, którym chcemy uzupełnić działania reklamowe prowadzone przez kolegów z SGB. Informację o bezpłatnym koncie na selfie z BLIKIEM na telefon kierujemy głównie do młodzieży i aktywnych osób, które często nie mają czasu na wizytę w banku.  

Przez najbliższy miesiąc będzie ją można znaleźć na terenie naszego działania w przestrzeni miejskiej, w formie oklejenia wybranych paczkomatów czy też w autobusach komunikacji miejskiej, a także w Internecie – w tym w lokalnych portalach oraz własnych kanałach Banku – mówi o rozpoczętej w listopadzie akcji promującej konto na selfie przez SGB Mobile Mariusz Ciupiński, Kierownik Wydziału Marketingu i Produktów Bankowych w ESBANKU Banku Spółdzielczym.

Kampania ESBANKU wychodzi od wspólnego przekazu reklamowego Grupy SGB, dodatkowo podkreśla atuty konta na selfie oraz dostępność produktu w lokalnym Banku.

W części kanałów ma 2-etapowy przebieg, z pierwszą odsłoną o charakterze teaserowym.  

ESBANK Bank Spółdzielczy: konto na selfie
Źródło: ESBANK Bank Spóldziełczy

Źródło: ESBANK Bank Spółdzielczy