Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie Najnowsze wydanie miesięcznika BANK dostępne w sklepach i online Sprawdź szczegóły i zapisz się na prenumeratę roczną -20%
search Szukaj
zamknij wyszukiwarkę
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
SafeBank 2025
9 grudnia 2025 r.
Pozostało:
3dni
5godzin
5minut
II Kongres Bankowości Zrównoważonego Rozwoju 2025
10 grudnia 2025 r.
Pozostało:
4dni
5godzin
5minut
Strategiczna Szkoła Polskiego Sektora Bankowości Spółdzielczej 2026
17-18 marca 2026 r.
Pozostało:
101dni
5godzin
5minut
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Multimedia
  • Bankowość spółdzielcza
  • Nieruchomości
  • Technologie
  • WIBOR
  • Miesięcznik
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Edukacja finansowa | Technologie i innowacje | Wydarzenia

Digital Banking Academy rozpoczyna 7. edycję szkoleń

16.01.2025 01:11 Centrum Procesów Bankowych i Informacji / CPBI
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Digital Banking Academy rozpoczyna 7. edycję szkoleń
Źródło: BANK.pl
Wystartowała siódma edycja szkoleń Digital Banking Academy, inicjatywy edukacyjnej Związku Banków Polskich oraz Centrum Procesów Bankowych i Informacji.

Chcąc sprostać wyzwaniom ery transformacji cyfrowej w bankach oraz dotrzymać kroku tworzącym się na naszych oczach nowym technologiom, musimy nieustannie śledzić działania liderów i konkurencji, obserwować trendy, starać się pozyskiwać najnowsze raporty i informacje.

Cykl szkoleń DBA umożliwia zdobycie kompleksowej wiedzy w zakresie nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.

Podczas sześcioletniej działalności Akademii (2019-2024), w której uczestniczyło w sumie ponad 4600 uczestników, swoją wiedzą podzieliło się 636 prelegentów – ekspertów i praktyków, reprezentujących kancelarie prawne, firmy doradcze, dostawców rozwiązań IT, uczelnie, instytucje sektorowe, banki oraz ZBP.

Digital Banking Academy 2025

Początek roku to doskonały czas, aby dołączyć do Akademii i zainspirować się w świecie cyfrowej bankowości!

Poniżej prezentujemy pełny harmonogram na 2025 rok:

  • Rozporządzenie DORA i Dyrektywa NIS2 – kluczowe wyzwania i obowiązki dla sektora bankowego / 29 stycznia;
  • Zmiany regulacje w sektorze bankowym – aktualizacja wiedzy na 2025 / 27 lutego;
  • Sztuczna inteligencja w banku – jak skutecznie wdrażać rozwiązania AI? / marzec;
  • Zarządzanie ryzykiem kredytowym – nowoczesne metody analizy danych / kwiecień;
  • Design thinking w banku / maj;
  • ESG w strategii banku – od teorii do praktyki / czerwiec;
  • Nowe technologie płatnicze – przyszłość bankowości bezgotówkowej / wrzesień;
  • Bezpieczeństwo w bankowych kanałach online / październik;
  • Jak budować kulturę inkluzywności i różnorodności w banku? / listopad;
  • Digitalizacja procesów biznesowych – dobre praktyki / grudzień.

Każdy z warsztatów jest dostępny jako autonomiczny moduł, jednak rekomendowaną formą jest realizacja kursu w całości.

Zapraszamy do skorzystania z promocji na zakup pełnego pakietu, szczegóły  TUTAJ

Spotkajmy się 29 stycznia, podczas pierwszego w tym roku szkolenia z cyklu Digital Banking Academy 2025: „Rozporządzenie DORA i Dyrektywa NIS2 – kluczowe wyzwania i obowiązki dla sektora bankowego”.
Obecność – jak zawsze – obowiązkowa!

Więcej informacji oraz zapisy: Katarzyna Jastrzębska, k.cechowska@wydawnictwocpb.pl, tel. 885-885-923.

www.digitalbankingacademy.com.pl

Digital Banking Academy
Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
BankiCyberbezpieczeństwo / CyberprzestępczośćCyfryzacja / DigitalizacjaDEI / Diversity Equity & Inclusion / Różnorodność Równość i WłączanieDigital Banking Academy / DBADORA / Digital Operational Resilience ActDyrektywa NIS2Edukacja ekonomicznaEdukacja finansowaESG / Environmental, Social and corporate GovernanceNowe technologieSektor finansowySzkolenia / WarsztatySztuczna inteligencja / AI
Autor Centrum Procesów Bankowych i Informacji / CPBI
Źródło
Partner działu
logo Systemy Wymiany Informacji

Polecamy

Spotkanie świąteczne środowiska bankowego – 4 grudnia ‘25. Tadeusz Białek. Źródło: ZBP
Wydarzenia
Spotkanie świąteczne środowiska bankowego, 4 grudnia ‘25
globus na tle tablicy wskaźników
Z rynku finansowego
Allianz Trade o polityce pieniężnej na rynkach wschodzących
budynek Sejmu, flaga, drzewa
Z rynku finansowego
Sejm za utworzeniem Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności w ramach KPO
Świąteczny Portfel Polaków 2025
Z rynku finansowego
Świąteczny Portfel Polaków 2025: planujemy większe wydatki, choć realne koszty spadły

Najnowsze

Citi Handlowy logo przed budynkiem
Z rynku finansowego
Bank Handlowy z zezwoleniem KNF na podział i sprzedaż działalności detalicznej
smartfony, banknoty
Bezgotówkowo
Express Elixir: 7 listopada ’25 przetworzono 2,58 mln przelewów natychmiastowych o wartości 1,76 mld zł
TechEU, grafika
Gospodarka
KPK UE: TechEU to przełomowa inicjatywa, wzmocnienie dla innowacji w Unii Europejskiej
prezes Banku Pekao Cezary Stypułkowski
Gospodarka
125 mln euro kredytu dla Pekao Leasing na rozwój MMŚP od Banku Rozwoju Rady Europy
grafika, przelewy natychmiastowe w euro
Bezgotówkowo
PKO BP udostępnił przelewy natychmiastowe w euro dzięki Euro Express Elixir
Adam Glapiński, grudzień 2025
Z rynku finansowego
Prezes NBP: stopa na poziomie 4 proc. jest dobrym poziomem i może pozostać dłużej
ZPF: IV Kongres Instytucji Finansowych – 11 grudnia 2025
Z rynku finansowego
ZPF zaprasza na IV. Kongres Instytucji Finansowych – 11 grudnia 2025
napis OFE, tło banknoty
Z rynku finansowego
Aktywa OFE w listopadzie ’25 zmalały m/m o 0,1 proc. do 281,5 mld zł

Zobacz także

sztabki złota, flaga Polski
Edukacja finansowa
Halina Konopacka – pierwsza polska złota medalistka olimpijska, patriotka i strażniczka narodowego skarbu
mężczyzna w garniturze, wirtualny ekran z ikonami $, banku, AML
Cyberbezpieczeństwo
Relacja z webinaru PAB WIB: „Praktyki oraz zmiany prawne w obszarze AML i ich wpływ na sektor bankowy”
Katarzyna Baryn, webinar FPB
Bezgotówkowo
Nowe przepisy dla Twojego e-sklepu – webinar FPB, 27 listopada 2025 r.
Zobacz wszystkie z tej kategorii
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}