Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online
Nasze zobowiązane strategiczne związane ze wzmacnianiem przyjaznego środowiska pracy opartego na wzajemnym szacunku, dialogu i odpowiedzialności, jest bardzo aktualne. Sposób, w jaki je realizujemy, jest wyrazem troski o naszych pracowników.
Wykorzystujemy zdalne narzędzia do zadbania o dobre samopoczucie zespołów – organizujemy konkursy, spotkania nieformalne, a także akcje CSR-owe
Chcąc zapewnić pracownikom poczucie stabilności, wprowadziliśmy codzienne tzw. rutyny przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi, jak np. krótkie, zespołowe wideo-konferencje o stałej porze, ale także jedno na tydzień, dłuższe spotkanie planujące pracę i dające przestrzeń na szersze omówienie trudności.
Czytaj także: Po pandemii będzie dominował model biura hybrydowego
W najtrudniejszym okresie nasi pracownicy mogli skorzystać ze wsparcia psychologicznego oraz coachingowego, by poradzić sobie z bieżącymi trudnościami i wyzwaniami. W czasie, gdy nie działały żłobki i przedszkola udostępniliśmy dla najmłodszych zajęcia online.
W dalszym ciągu bardzo ważna jest dbałość o to, by pracownicy w jak najmniejszym stopniu odczuwali izolację społeczną, która wciąż nam towarzyszy.
Regularnie stawiamy sobie wyzwania sportowe, a także organizujemy grupowe treningi online
W związku z tym wykorzystujemy zdalne narzędzia także do zadbania o dobre samopoczucie zespołów – organizujemy konkursy, spotkania nieformalne, a także akcje CSR-owe, by pomagając innym, pomóc także sobie.
Czytaj także: Pracownicy aktywni fizycznie łatwiej radzą sobie z negatywnymi skutkami pracy zdalnej
W myśl zasady „w zdrowym ciele, zdrowy duch” dbamy również o aktywność sportową.
W ramach programu powerON regularnie stawiamy sobie wyzwania sportowe, a także organizujemy grupowe treningi online, ostatnio – w czasie ferii ‒ także dla rodziców z dziećmi.
Jesteśmy w ciągłym dialogu z naszymi pracownikami.
Nasi pracownicy mogli skorzystać ze wsparcia psychologicznego oraz coachingowego
Zbieramy feedback dotyczący nastrojów w zespołach i umożliwiamy dwustronną komunikację, tak by na bieżąco monitorować potrzeby pracowników i wspólnie z nimi wypracowywać rozwiązania.
Katarzyna Załuska-Głuszczyńska,
dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju,