Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online

Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online
Katarzyna Załuska-Głuszczyńska, dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju, Credit Agricole. Źródło: CA
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W jaki sposób Bank wspiera swoich pracowników pracujących obecnie, w czasie pandemii zdalnie, w formule home office? - na pytanie portalu aleBank.pl odpowiada Katarzyna Załuska-Głuszczyńska, dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju, Credit Agricole.

Nasze zobowiązane strategiczne związane ze wzmacnianiem przyjaznego środowiska pracy opartego na wzajemnym szacunku, dialogu i odpowiedzialności, jest bardzo aktualne. Sposób, w jaki je realizujemy, jest wyrazem troski o naszych pracowników.

Wykorzystujemy zdalne narzędzia do zadbania o dobre samopoczucie zespołów – organizujemy konkursy, spotkania nieformalne, a także akcje CSR-owe

Chcąc zapewnić pracownikom poczucie stabilności, wprowadziliśmy codzienne tzw. rutyny przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi, jak np. krótkie, zespołowe wideo-konferencje o stałej porze, ale także jedno na tydzień, dłuższe spotkanie planujące pracę i dające przestrzeń na szersze omówienie trudności.

Czytaj także: Po pandemii będzie dominował model biura hybrydowego

W najtrudniejszym okresie nasi pracownicy mogli skorzystać ze wsparcia psychologicznego oraz coachingowego, by poradzić sobie z bieżącymi trudnościami i wyzwaniami. W czasie, gdy nie działały żłobki i przedszkola udostępniliśmy dla najmłodszych zajęcia online.

W dalszym ciągu bardzo ważna jest dbałość o to, by pracownicy w jak najmniejszym stopniu odczuwali izolację społeczną, która wciąż nam towarzyszy.

Regularnie stawiamy sobie wyzwania sportowe, a także organizujemy grupowe treningi online

W związku z tym wykorzystujemy zdalne narzędzia także do zadbania o dobre samopoczucie zespołów – organizujemy konkursy, spotkania nieformalne, a także akcje CSR-owe, by pomagając innym, pomóc także sobie.

Czytaj także: Pracownicy aktywni fizycznie łatwiej radzą sobie z negatywnymi skutkami pracy zdalnej

W myśl zasady „w zdrowym ciele, zdrowy duch” dbamy również o aktywność sportową.

W ramach programu powerON regularnie stawiamy sobie wyzwania sportowe, a także organizujemy grupowe treningi online, ostatnio – w czasie ferii ‒ także dla rodziców z dziećmi.

Jesteśmy w ciągłym dialogu z naszymi pracownikami.

Nasi pracownicy mogli skorzystać ze wsparcia psychologicznego oraz coachingowego

Zbieramy feedback dotyczący nastrojów w zespołach i umożliwiamy dwustronną komunikację, tak by na bieżąco monitorować potrzeby pracowników i wspólnie z nimi wypracowywać rozwiązania.

Katarzyna Załuska-Głuszczyńska,

dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju,

Credit Agricole.

Źródło: aleBank.pl