Credit Agricole liderem w przenoszeniu rachunków między bankami

Credit Agricole liderem w przenoszeniu rachunków między bankami
Fot. stock.adobe.com / Fotokon
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
W pierwszej połowie 2023 roku aż 75 proc. wniosków o przeniesienie kont klientów dotyczyło chęci zmiany na bank Credit Agricole. Tak imponujący wynik to również efekt wielu korzyści, które Bank proponuje klientom za założenie konta i aktywne korzystanie z niego, czytamy w informacji prasowej.

Polacy coraz częściej i chętniej zmieniają banki. Do przeniesienia rachunku do innej instytucji finansowej mogły zniechęcać uciążliwe formalności.

Dziś rola klienta w tym procesie może być ograniczona do minimum.

Czytaj także: Raport Specjalny | Horyzonty Bankowości 2023 – XXVIII Ranking Banków „Miesięcznika Finansowego BANK” | Sektor wciąż trzyma się nieźle

OGNIVO ułatwia przenoszenie rachunków bankowych

Stworzony do komunikacji między bankami system OGNIVO, udostępniony przez Krajową Izbę Rozliczeniową, zdejmuje z klienta ciężar procedur.

Zainteresowany nie musi już nawet przychodzić do banku, aby zamknąć swój rachunek. Wystarczy, że otworzy konto w nowym banku, a ten dopełni za niego wszelkich formalności.

Od stycznia do czerwca ’23 tego roku złożono ponad 9 tys. wniosków o przeniesienie konta.

Aż 75 proc. wniosków, jakie zanotowała Krajowa Izba Rozliczeniowa pochodziło z Credit Agricole.

Czytaj także: Horyzonty Bankowości 2022 | Nasz klient, nasz pan

Premia dla nowego klienta od Credit Agricole

Wszystkim chętnym, którzy chcą przenieść konto do Credit Agricole, Bank aktualnie proponuje premię w wysokości nawet 400 zł. Wysokość premii zależy od wysokości wpływów na konto.

Jeśli wpływy wyniosą min. 1 tys. zł w każdym z trzech kolejnych miesięcy, klient otrzyma 100 zł premii, z kolei jeśli w każdym z trzech kolejnych miesięcy wpływy wyniosą min. 4 tys. zł, premia wyniesie aż 400 zł. Promocja trwa do 31 października 2023 r.

– Nasi doradcy zajmą się procesem przeniesienia konta z dotychczasowego banku klienta do Credit Agricole. Przeprowadzamy za klienta wszystkie czynności, jak transfer płatności, poinformowanie zakładu pracy, ZUS czy urzędu skarbowego, łącznie z wypowiedzeniem umowy w dotychczasowym banku.

To pozwala klientowi zaoszczędzić czas, ograniczyć formalności do minimum i co ważne, zyskać nieco dodatkowej gotówki – mówi Anita Krupa, Segment Manager w Credit Agricole.

Czytaj także: Bank Credit Agricole wprowadza wyszukiwarkę do aplikacji CA24 Mobile

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.