Credit Agricole i jego aplikacja CA24 Mobile ułatwiają założenie konta firmowego
Dotychczas zdalne otwieranie konta firmowego w Credit Agricole wymagało instalowania osobnej aplikacji, przeznaczonej tylko do tego celu.
Teraz konto otworzyć można bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile, która służy do codziennego zarządzania firmowymi i prywatnymi finansami – i można w niej wykonywać wszystkie operacje bankowe.
Kto i w jaki sposób może założyć konto firmowe poprzez CA24 Mobile?
Z nowej możliwości mogą korzystać osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz rolnicy indywidualni. Cały proces jest intuicyjny i szybki, a formalności są ograniczone do minimum. Bank korzysta z danych Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Głównego Urzędu Statystycznego (o aktualność tych danych musi zadbać klient – jeśli nie będą aktualne, to nie będzie można otworzyć rachunku).
Firma, która już istnieje powinna mieć status „aktywna”. Firmy zarejestrowane w innej formie niż JDG mogą podać w aplikacji swoje podstawowe dane i przedstawiciel banku zadzwoni, aby umówić się na dokończenie procesu w placówce.
Aby założyć nowe konto, należy podać podstawowe dane (imię, nazwisko, PESEL, numer i serię dowodu osobistego, numer telefonu, adres e-mail, NIP i REGON). W kolejnym kroku trzeba zeskanować swój dowód osobisty i zrobić sobie selfie. Po potwierdzeniu tożsamości i uzupełnieniu danych firmowych, umowa konta zostanie automatycznie wygenerowana i wysłana na wskazany adres e-mail. Klient zatwierdza ją przy pomocy kodu PIN, który dostanie na swój telefon.
Przy okazji zakładania konta można również zamówić urządzenia do przyjmowania płatności zbliżeniowych: klasyczny terminal POS lub terminal płatniczy w telefonie komórkowym (SoftPOS).
Czytaj także: Banki przeniosą się do Metaversum?
CA24 Mobile oferuje też pomoc wirtualnego asystenta
– W biznesie, jak wiadomo – czas to pieniądz. Otwieranie Konta Biznes w naszej podstawowej aplikacji CA24 Mobile, upraszcza i przyśpiesza cały proces. Klienci od razu mogą z takiego rachunku aktywnie korzystać i wykonywać wszystkie transakcje. Mogą też założyć lokatę, albo zawnioskować o kredyt– wszystko zdalnie, bez konieczności odwiedzania placówki – podkreśla Damian Ragan, wiceprezes Zarządu Credit Agricole.
Nowa aplikacja CA24 Mobile oferuje unikatowe doświadczenie klienta. Ma niespotykany na polskim rynku interfejs użytkownika i wiele unikatowych funkcji. Użytkownicy, którzy prowadzą działalność gospodarczą mogą w łatwy sposób – jednym przyciskiem przełączać widok pomiędzy kontem osobistym, a firmowym.
Ułatwiony jest także kontakt z doradcą: aby połączyć się z infolinią, wystarczy kliknąć jeden przycisk; można także zadać pytanie na czacie. Użytkownikowi w aplikacji asystuje sympatyczny avatar Dito. Wszystkie treści w aplikacji są napisane prostym, przyjaznym językiem, który szanuje każdą płeć i nikogo nie wyklucza.
Czytaj także: Forum Technologii Bankowych: dokąd zmierza sztuczna inteligencja?
Klub Korzyści CA24 Mobile
Największym wyróżnikiem aplikacji jest Klub Korzyści, w którym można korzystać ze specjalnych ofert topowych polskich i światowych marek. Użytkownik aplikacji widzi je od razu na ekranie głównym w unikatowym rozwiązaniu, nazwanym „rzeką korzyści”. Zniżki na zakupy i usługi dostępne w blisko 10 tys. miejsc w całej Polsce.
– Od lat podkreślamy rolę człowieka i technologii w naszym banku. Nasza aplikacja to udowadnia. Przygotowaliśmy ją w nowatorskiej technologii, dbając jednocześnie, aby klienci mieli łatwy i szybki dostęp do rozmowy z doradcą – mówi Philippe Enjalbal, wiceprezes Zarządu banku Credit Agricole.
Wszyscy, którzy do 30 czerwca założą w Credit Agricole konto firmowe wraz z kartą płatniczą i dostępem do serwisów CA24 eBank lub CA24 Mobile, mogą dostać nawet 2400 zł premii. W ramach promocji bank rezygnuje na rok z opłaty za prowadzenie rachunku bieżącego oraz opłat za przelewy Elixir.