Comarch wprowadza program lojalnościowy w Namibii

Comarch wprowadza program lojalnościowy w Namibii
Źródło: Comarch
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Old Mutual, lider w sektorze ubezpieczeń w Afryce, ponownie łączy siły z Comarch, globalnym dostawcą zaawansowanych rozwiązań IT, aby uruchomić program lojalnościowy „Old Mutual Rewards” w Namibii. Wcześniej spółka współpracowała już z Comarch przy udanej implementacji programu lojalnościowego w RPA, poinformowała Firma.

Old Mutual Rewards to bezpłatny program lojalnościowy, który umożliwia klientom zdobywanie punktów za działania takie jak uczestnictwo w systemie poleceń, konsultacje z finansowymi specjalistami, korzystanie z internetowych kalkulatorów spłaty zadłużenia oraz ukończenie modułów edukacyjnych w serwisie Moneyversity.

Jest to pierwszy otwarty dla wszystkich, w tym klientów spoza Old Mutual, program nagród w Afryce Południowej.

Czytaj także: Klienci Biura Maklerskiego Pekao mogą wziąć udział w programie lojalnościowym dla akcjonariuszy PZU

Comarch wprowadza program lojalnościowy w Namibii

Namibijska odsłona programu „Old Mutual Rewards” ma na celu:

Otwarcie ekspansji na nowe terytoria – wprowadzenie programu w Namibii oznacza dla Old Mutual rozszerzenie działalności poza granice RPA.

Kontynuację udanej współpracy po udanym starcie „Old Mutual Rewards” w RPA – Old Mutual i Comarch są gotowi powtórzyć jego sukces w Namibii. Adaptacja programu w obu krajach jest możliwa dzięki elastycznej platformie Comarch Loyalty Marketing.

Decyzja o wyborze Comarch jako dostawcy programu lojalnościowego wynika z wieloletniej współpracy obu firm i niezachwianego zaangażowania Old Mutual w rozwój innowacji technologicznych.

Platforma Comarch Loyalty Marketing zapewnia zestaw funkcji, które doskonale harmonizują z wizją Old Mutual, m.in. poprzez usprawnianie komunikacji z klientami, zwiększanie elastyczności biznesowej i bezproblemową integrację inicjatyw lojalnościowych z podstawową działalnością grupy w zakresie świadczenia usług finansowych.

Portal członkowski zapewnia użytkownikom dostęp do spersonalizowanych nagród oraz możliwość korzystania ze specjalnie przygotowanych dla nich ofert od Old Mutual.

Czytaj także: Bankowość i Finanse | Karty Płatnicze – Mastercard | Dobry program lojalnościowy na karcie – czyli jaki? Kluczem wygoda, personalizacja, emocje i… oczywiście pieniądze

Old Mutual Rewards: 2 miliony członków lojalnościowych w RPA

Obchodzący swoje 5. urodziny w Republice Południowej Afryki program Old Mutual Rewards ma ponad 2 miliony członków lojalnościowych w RPA.

– Decyzja o wejściu na rynek w Namibii była naturalnym krokiem ze względu na rozwiniętą na tym rynku działalność biznesową i istniejącą bazę klientów Old Mutual – mówi Brett Cameron, dyrektor Old Mutual Rewards.

– Granice krajów nie stanowią przeszkody dla Comarch Loyalty Marketing. Platforma Comarch jest doskonałym zestawem narzędzi do ekspansji programów lojalnościowych, ponieważ oferuje coraz większej liczbie członków w Afryce korzyści lojalnościowe.

Zrobiliśmy pierwszy krok w kierunku budowy panafrykańskiego programu lojalnościowego – teraz czas na dalszą część owocnej współpracy pomiędzy zespołami Comarch i Old Mutual – mówi Marek Hadaś, Project Manager, Comarch.

***

Old Mutual założono w Kapsztadzie w 1845 roku. Na przestrzeni lat firma z pionierskiego towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych stała się instytucją finansową działającą w 14 krajach Afryki i Azji oraz zatrudniającą ponad 30 tys. pracowników.

Źródło: Comarch S.A.