Comarch wprowadza program lojalnościowy w Namibii
Old Mutual Rewards to bezpłatny program lojalnościowy, który umożliwia klientom zdobywanie punktów za działania takie jak uczestnictwo w systemie poleceń, konsultacje z finansowymi specjalistami, korzystanie z internetowych kalkulatorów spłaty zadłużenia oraz ukończenie modułów edukacyjnych w serwisie Moneyversity.
Jest to pierwszy otwarty dla wszystkich, w tym klientów spoza Old Mutual, program nagród w Afryce Południowej.
Czytaj także: Klienci Biura Maklerskiego Pekao mogą wziąć udział w programie lojalnościowym dla akcjonariuszy PZU
Comarch wprowadza program lojalnościowy w Namibii
Namibijska odsłona programu „Old Mutual Rewards” ma na celu:
Otwarcie ekspansji na nowe terytoria – wprowadzenie programu w Namibii oznacza dla Old Mutual rozszerzenie działalności poza granice RPA.
Kontynuację udanej współpracy po udanym starcie „Old Mutual Rewards” w RPA – Old Mutual i Comarch są gotowi powtórzyć jego sukces w Namibii. Adaptacja programu w obu krajach jest możliwa dzięki elastycznej platformie Comarch Loyalty Marketing.
Decyzja o wyborze Comarch jako dostawcy programu lojalnościowego wynika z wieloletniej współpracy obu firm i niezachwianego zaangażowania Old Mutual w rozwój innowacji technologicznych.
Platforma Comarch Loyalty Marketing zapewnia zestaw funkcji, które doskonale harmonizują z wizją Old Mutual, m.in. poprzez usprawnianie komunikacji z klientami, zwiększanie elastyczności biznesowej i bezproblemową integrację inicjatyw lojalnościowych z podstawową działalnością grupy w zakresie świadczenia usług finansowych.
Portal członkowski zapewnia użytkownikom dostęp do spersonalizowanych nagród oraz możliwość korzystania ze specjalnie przygotowanych dla nich ofert od Old Mutual.
Czytaj także: Bankowość i Finanse | Karty Płatnicze – Mastercard | Dobry program lojalnościowy na karcie – czyli jaki? Kluczem wygoda, personalizacja, emocje i… oczywiście pieniądze
Old Mutual Rewards: 2 miliony członków lojalnościowych w RPA
Obchodzący swoje 5. urodziny w Republice Południowej Afryki program Old Mutual Rewards ma ponad 2 miliony członków lojalnościowych w RPA.
– Decyzja o wejściu na rynek w Namibii była naturalnym krokiem ze względu na rozwiniętą na tym rynku działalność biznesową i istniejącą bazę klientów Old Mutual – mówi Brett Cameron, dyrektor Old Mutual Rewards.
– Granice krajów nie stanowią przeszkody dla Comarch Loyalty Marketing. Platforma Comarch jest doskonałym zestawem narzędzi do ekspansji programów lojalnościowych, ponieważ oferuje coraz większej liczbie członków w Afryce korzyści lojalnościowe.
Zrobiliśmy pierwszy krok w kierunku budowy panafrykańskiego programu lojalnościowego – teraz czas na dalszą część owocnej współpracy pomiędzy zespołami Comarch i Old Mutual – mówi Marek Hadaś, Project Manager, Comarch.
***
Old Mutual założono w Kapsztadzie w 1845 roku. Na przestrzeni lat firma z pionierskiego towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych stała się instytucją finansową działającą w 14 krajach Afryki i Azji oraz zatrudniającą ponad 30 tys. pracowników.