Click to Pay w Banku Pocztowym

Click to Pay to nowy, szybki i bezpieczny sposób dokonywanie płatności w Internecie bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty. Klienci Banku Pocztowego mogą w kilku prostych krokach dodać swoją kartę.
Wystarczy przejść do szczegółów karty w aplikacji Pocztowy lub bankowości internetowej, wybrać opcję „Dodaj do Click to Pay”, podać adres e-mail oraz zaakceptować wymagane zgody.
Od tego momentu karta będzie aktywna w tym sposobie płatności.
Czytaj także: VeloBank pierwszym bankiem w Polsce z usługą Click to Pay
Cyberbezpieczniejsze zakupy w sieci
– To dla nas ważne, że jako Bank Pocztowy możemy dostarczać naszym klientom nowoczesne i niezawodne rozwiązania płatnicze. Click to Pay to nic innego, jak płatność kartą w nowym, wygodniejszym standardzie.
Oznacza to, że wszystkie korzyści związane z płatnością kartą, takie jak możliwość reklamacji transakcji płatniczej za pośrednictwem banku czy procedura chargeback, pozostają w pełni dostępne dla użytkowników.
Co więcej, wybierając tę opcję płatności podczas zakupów w Internecie, klienci nie będą musieli każdorazowo wpisywać danych karty – wystarczy jedno kliknięcie, aby szybko i bezpiecznie zapłacić kartą.

Ten standard znacznie upraszcza proces płatności internetowych, jednocześnie zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa – podkreśla Joanna Moskalik, dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Czytaj także: Fundacja Polska Bezgotówkowa rozwija usługę Click to Pay
Click to Pay w Banku Pocztowym
Standard płatności online Click to Pay jest dostępny poprzez Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay, co pozwala klientom na korzystanie z usługi w wielu sklepach internetowych.
W zależności od kwoty transakcji, może być wymagana dodatkowa weryfikacja z wykorzystaniem usługi 3D Secure.