BSGo Junior od Asseco wygrywa konkurencję o młodych w bankach spółdzielczych
Młodzież docenia BSGo Junior również za intuicyjny i atrakcyjny interfejs użytkownika. Aplikacja jest łatwa w obsłudze, cechuje ją prosty i minimalistyczny design oraz czytelny układ.
Z BSGo Junior można komfortowo korzystać na różnych urządzeniach: smartfonach, tabletach czy komputerach (poza aplikacją mobilną, jest również wersja desktopowa dostępna online).
Spośród 20 banków spółdzielczych, które przystąpiły do wdrożenia BSGo Junior, 7 już udostępniło usługę swoim klientom. Jako pierwsi z aplikacji dla młodzieży mogą korzystać użytkownicy m.in. ze Skierniewic, Brodnicy i Barlinka (aplikacja dostępna pod nazwą „GBSBank Na Start”).
Czytaj także: Specjalna promocja dla młodych klientów Banku Spółdzielczego w Limanowej
BSGo Kids już wkrótce dołączy do BSGo Family
Niebawem Asseco wprowadzi nową aplikację dla dzieci o nazwie „BSGo Kids”. To rozwiązanie uzupełni rodzinę produktów mobilnych Asseco, odpowiadając tym samym na potrzeby użytkowników w każdym wieku. Dzięki temu banki spółdzielcze będą mogły dostarczyć kompleksowe rozwiązania spersonalizowanej bankowości mobilnej dla wszystkich klientów: od dzieci, przez młodzież, aż po dorosłych.
Jednym z kluczowych i unikalnych atutów aplikacji mobilnej Asseco jest zdolność do automatycznego dostosowywania się do wieku użytkownika. Oznacza to, że kiedy dziecko skończy 13 lat, aplikacja BSGo Kids automatycznie przekształci się w wersję „Junior”, a następnie, gdy użytkownik osiągnie pełnoletniość, dostarczy kompletne funkcjonalności aplikacji dla dorosłych.
Rozwiązanie nie wymaga jakichkolwiek dodatkowych działań ze strony użytkownika, w tym instalacji nowej aplikacji z rodziny BSGo. Rodzice mogą być spokojni, wiedząc, że ich dzieci będą miały dostęp do odpowiednich narzędzi i treści, które dorastają wraz z użytkownikiem. Informacje pojawiające się w aplikacji pomagają młodym klientom poznawać świat finansów i sprawiają, że stają się oni bardziej świadomymi konsumentami.
Czytaj także: AI wspiera obsługę klientów Zrzeszenia BPS i Banku BPS
Nowe technologie wzmacniają wizerunek banków spółdzielczych
– Elastyczność i automatyczne dostosowanie aplikacji do wieku użytkownika to kolejny krok w kierunku tworzenia jeszcze bardziej przyjaznych, edukacyjnych narzędzi finansowych.
To także doskonały przykład na to, że nowoczesna technologia pomaga budować wizerunek banków spółdzielczych jako organizacji nowoczesnych, które sprawnie reagują na zmieniające się potrzeby klientów w każdym wieku.
Dzięki technologii są w stanie zapewnić spersonalizowaną i efektywną obsługę wszystkim użytkownikom – mówi Joanna Wijata-Siedlecka, dyrektor Programu WPI, Asseco Poland.
– Innowacyjne podejście do dostarczania narzędzi finansowych już od najmłodszych lat, może przyczynić się do zwiększenia liczby bardziej świadomych i odpowiedzialnych finansowo konsumentów w przyszłości. Nie należy jednak zapominać, że muszą one zapewniać doskonałe doświadczenia z użytkowania i gwarantować wysoki poziom bezpieczeństwa – podkreśla ekspertka.